تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

راه‌اندازی مرکز خودکفایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

معاون پژوهشی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از راه‌اندازی یک مرکز خودکفایی در دانشکده شیمی این دانشگاه با همراهی صنعت خبر داد و گفت: چندین قطعه و محصول وارداتی در این مرکز در حال ساخت است که گامی در جهت نزدیکی و ارتباط با صنعت به شمار می‌آید.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، نرگس فلاح با بیان اینکه دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکنون دو کنفرانس با موضوع " مهندسی و تکنولوژی‌های سبز برای آینده پایدار" برگزار کرده است، خاطرنشان کرد: در این کنفرانس تنها متقاضیان دانش علمی حضور داشتند و مستندسازی از تجربیات صنعتی در آن‌ها وجود نداشت.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی انجام مستندسازی تجربیات صنعتی را موجب ایجاد هم‌افزایی دانست و افزود: در شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران، این بخش از طریق مقالات صنعتی گردآوری می‌شود.

 

معاون پژوهشی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ذیل موضوع تحقق ارتباط دانشگاه با صنعت، از نخستین بازنگری در دروس کارشناسی این دانشگاه بعد از انقلاب اسلامی خبر داد و گفت:طی این بازنگری دروس آموزشی به صورت دو واحد نظری و یک واحد عملی تعریف شده و واحدهای عملی آن با حضور متخصصین صنایع برگزار می شود.

 

فلاح در پایان رتبه ۵۷ دانشکده مهندسی شیمی این دانشگاه در بین کل دانشگاه‌های جهان در رتبه‌بندی شانگهای را یادآور شد و اظهار کرد: در شرایط فعلی که دانشگاه‌ها با تحریم مواجه‌اند و از آن‌ها توقع تولید علم وجود دارد، مطمئناً دانشگاه امیرکبیر نیز با توجه به آن که خود را به دانشگاه های نسل سوم نزدیک کرده است می‌تواند در حل مشکلات صنعت راهگشا باشد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics