تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

همکاری دایملر با رنو - نیسان در تولید خودروهای خودران

گفته می‌شود گروه رنو - نیسان به منظور توسعه فناوری تولید باتری مخصوص وسائل نقلیه برقی و توسعه خودروهای خودران قصد همکاری با شرکت آلمانی دایملر را دارد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، با توجه به آنکه خودروهای خودران این روزها از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری از سوی شرکت‌های تولیدکننده خودرو و همچنین غول‌های تکنولوژی برخوردار شده‌اند، حالا به نظر می‌رسد که گروه رنو – نیسان قصد دارد به منظور توسعه فناوری خودروهای برقی و خودران با شرکت خودروسازی دایملر آلمان وارد همکاری های گسترده ای شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

دایملر که شرکت مادر مرسدس بنز آلمان است، حالا به نظر می‌رسد که با گسترش و توسعه فناوری‌های خود تصمیم دارد بخش اعظمی از خودروهای نسل آتی خود را با بهره‌گیری از فناوری‌های نوینی همچون تکنولوژی وسائل نقلیه خودران و برقی به مرحله تولید و عرضه برساند.

 

تاکنون شرکت‌های بسیاری نظیر اپل، جنرال موتورز، تسلاموتورز، نسخه‌هایی آزمایشی از خودروهای خودران را به مرحله تولید رسانده‌اند که البته هنوز هیچ‌ یک از آن‌ها نتوانسته‌اند از آزمایش‌ها و تست‌های نهایی خود سربلند بیرون آمده و به طور کامل مورد تایید سازمان‌های نظارتی و حمل و نقل جاده‌ای در کشورهای موردنظر قرار بگیرند.

 

خودروهای خودران با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و پیشرفته‌ای نظیر یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی قادر خواهند بود، بدون نیاز به راننده، در خیابان و جاده‌ها تردد و سرنشینان خود را جابجا کنند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics