تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اشتغال‌زایی ۲۰۰ نفر از طرح اشتغال خانگی در شهرستان فارسان

فرماندار شهرستان فارسان از جذب ۱ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۲۰۰ نفر از طرح مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل ازستاد سازماندهی و حمایت از مشاغل خانگی ؛ مرداس طاهری، فرماندار شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: در سال جاری تسهیلاتی را از منابع توسعه روستایی و عشایری و همچنین فراگیر شهرستان داشتیم که خوشبختانه توانستیم اشتغال‌زایی‌هایی را در سطح شهرستان داشته باشیم.


طاهری در ادامه افزود: امسال توانستیم با دریافت تسهیلات 15 میلیارد تومانی 90 طرح را با اشتغال‌زایی 180 نفر را در شهرستان شاهد باشیم. وی اظهار داشت: علاوه بر مبلغ 15 میلیارد تومان مبلغ 2 میلیارد تومان تسهیلات جهت مشاغل خانگی بوده که تاکنون 1 میلیارد آن با 200 طرح و 200 نفر اشتغال و جذب اجراشده و حدود 1 میلیارد دیگر آن در حال اجرا می‌باشد.


فرماندار فارسان تصریح کرد: طرح های مشاغل خانگی بهتر از سایر مشاغل است چراکه این مشاغل نه تنها باعث کاهش مهاجرت از روستاها می شود بلکه با هزینه کم و بهره مندی از تسهیلات، اشتغال بیشتری را ایجاد می کند. وی بیان داشت: کارآمدترین اقدام برای اقشار مختلف، خود اشتغالی در خانه است که در مقابل نیز تمام مسئولان باید در راستای اقتصاد مقاومتی با حمایت های خود تسهیلات ویژه ای را برای محقق ساختن این امر مهم در نظر بگیرند.

منبع خبر: ستاد سازماندهی و حمایت از مشاغل خانگی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics