تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سردار مهری: استفاده از صندلی کودک در خودرو اجباری می‌شود

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: کودکان یکی از قشرهایی هستند که بیشترین صدمه را در حوادث می‌بینند و در پی اجباری کردن استفاده از صندلی کودک در خودرو هستیم.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از  تسنیم ؛ سردار تقی مهری در حاشیه دومین مراسم یابود قربانیان سوانح ترافیکی کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برابر آمار پزشکی قانونی از سال 1384 آمار مصدومان و آسیب‌دیدگان سوانح رانندگی در کشور  چهار میلیون و 300 هزار نفر بوده، اظهار کرد: از این تعداد 277 هزار نفر جان خود را در حوادث رانندگی از دست داده‌اند.

 

رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: کودکان یکی از قشرهایی هستند که بیشترین صدمه را در حوادث رانندگی می‌بینند و هشت درصد جان‌باختگان سوانح رانندگی را کودکان تشکیل می‌دهند، به همین منظور درصدد هستیم استفاده از صندلی کودک در خودرو را با هماهنگی دستگاه‌ها اجباری کنیم و از خودروسازان خواستیم جایی برای صندلی کودک در خودرو تعبیه کنند.

 

وی با بیان اینکه در کشور 3 هزار و 400 نقطه حادثه‌خیز وجود دارد، گفت: امروز بیشترین جابه‌جایی توسط خودروهای شخصی صورت می‌گیرد و خودروهای سواری بیشترین نقش تردد در جاده‌ها را دارند و سهم کامیون و اتوبوس نسبت به خودروهای سواری کمتر است.

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics