تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
یک مقام مسئول شعبه 28 تامین اجتماعی:

پرسنل شعبه با مقرری بگیران بیمه بیکاری تماس نگرفته‌اند

یک مقام مسئول در شعبه 28 تامین اجتماعی در ارتباط با تماس با مقرری بگیران بیمه بیکاری شعبه گفت: این عمل توسط کارکنان شعبه انجام نشده و پرسنل یک شرکت پیمانکاری با کسانی که بیمه بیکاری می گیرند، تماس گرفته اند.

یک مقام مسئول شعبه 28 تامین اجتماعی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، تماس کارکنان این شعبه با مقرری بگیران بیمه بیکاری را رد کرد.

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر این که شعبه 28 بیمه تامین اجتماعی تهران بزرگ در تماس با مقرری بگیران بیمه بیکاری این شعبه به آنها دستور داده است که به دلیل آنکه بیکار هستند و از این شعبه مقرری بیمه بیکاری دریافت می کنند، باید جهت ساماندهی پرونده های شعبه 28 برای اجرای طرح الکترونیک در این شعبه حضور پیدا کنند و همچون کارکنان این سازمان امور محوله را انجام دهند.

این مقام مسئول می‌گوید: هیچ از کارمندان شعبه 28 تامین اجتماعی با مقرری بگیران بیمه بیکاری تماس نگرفته اند و این کار یک شرکت پیمانکاری است که وظیفه ساماندهی پرونده های الکترونیکی را در شعبه‌های تامین اجتماعی برعهده دارد.

گویا این شرکت پیمانکاری با کسانی که از طریق این شعبه بیمه بیکاری دریافت می‌کنند، تماس گرفته و از آنها خواسته چهت ساماندهی پرونده های الکترونیک در شعبه حضور پیدا کنند.

منبع حبرگزاری کار ایران – ایلنا

منبع خبر: منبع حبرگزاری کار ایران – ایلنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics