تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تصویب کلیات طرح حمایت از مالکیت صنعتی در کمیسیون حقوقی

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از تصویب کلیات طرح حمایت از مالکیت صنعتی در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، حسن نوروزی در خصوص جلسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در جلسه کمیسیون طرح حمایت از مالکیت صنعتی (ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری) را مورد بررسی قرار دادیم، این جلسه با حضور کارشناسانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاونت علمی و فناوری رییس جمهور،  وزارت دفاع، سازمان ثبت اسناد، مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگان موافق و مخالف برگزار شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: کلیات این طرح به تصویب رسید، گفتنی است که این طرح دارای ۱۵۴ ماده است، بررسی جزئیات نیز در جلسات بعدی کمیسیون انجام خواهد گرفت.

 

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در خصوص اهمیت این طرح تصریح کرد: اگر اختراعات و فکر نو افراد مورد پشتیبانی قرار بگیرد موجب خلاقیت و در نهایت موجب رشد کشور خواهد شد، اگر این افکار نو مورد پشتیبانی قرار نگیرد، موجب رکود و قدرت یافتن خیر خلاقان خواهد شد.

 

وی در پایان بیان کرد: اگرچه قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری را در گذشته از سال ۸۶ داشته ایم، اما این قانون آزمایشی بوده و اجرای آن چندین بار تمدید شده است، قانون حمایت از مالکیت صنعتی (ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری) جایگزین این قانون خواهد شد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics