تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دستگیری همسر مدیرعامل سکه ثامن در فرودگاه تبریز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی از دستگیری همسر مدیرعامل سکه ثامن خبر داد.موسی خلیل اللهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از دستگیری همسر مدیرعامل سکه ثامن خبر داد. وی ادامه داد: این فرد با دستور قضایی قاضی دادسرا در فرودگاه تبریز دستگیر شد.

به گزارش  لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری میزان، جعفری دولت آبادی دادستان تهران روز گذشته در حاشیه نشست با صرافان با حضور در جمع خبرنگاران از دستگیری متهم پرونده سکه ثامن خبر داد و اظهار کرد: طبق گزارش پلیس، بامداد امروز متهم پرونده سکه ثامن دستگیر و به دستگاه قضایی تحویل داده شد. وی ضمن قدردانی از اقدامات پلیس در رابطه با دستگیری این متهم، افزود: طبق گزارش‌ها متهم در برخی استان‌ها نیز پرونده دارد. دادستان تهران ادامه داد: در مورد دستگیری سایر متهمان نیز دستورات لازم صادر شده است.

 

جعفری دولت آبادی با رد ادعای مطروحه مبنی بر عامدانه بودن فرار متهم و وجود همکاری در این زمینه، تصریح کرد: این فرد قبل از تشکیل پرونده فرار کرده بود و بامداد امروز پلیس با زحمات بسیار زیادی موفق به دستگیری این فرد شده است. وی خاطرنشان کرد: تحقیقات بلافاصله پس از دستگیری آغاز شده و به تدریج اطلاع رسانی در این زمینه صورت می‌گیرد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics