تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
۱۵ کارگران تانیا شفق پرند به دلیل عدم نیاز اخراج شدند

منابع کارگری ایلنا در شهرک صنعتی پرند با اعلام این خبر می‌گویند

از صبح روز۱۴ فروردین ماه ۱۵ نفر از کارگران قرار دادی کارخانه تانیا شفق پرند به دلیل عدم نیاز اخراج شدند. منابع کارگری ایلنا در شهرک صنعتی پرند با اعلام این خبر می‌گویند: صبح امروز (۱۴ فروردین ماه) نزدیک به ۱۵ کارگر شاغل در کارخانه «تانیا شفق پرند» به دلیل عدم نیاز با اتمام قراردادهای کار خود تعدیل شده‌اند .

برپایه این اظهارات کارفرما هر سال در فاصله روز های فروردین ماه تعداد قابل توجه ای از نیروی کار کارخانه را به بهانه «عدم نیاز» تعدیل می کند. از قرار معلوم ۱۵ کارگری که صبح امروز دوشنبه (۱۴ فروردین ماه) از کار بیکار شده اند هر کدام  از سه  ماه تا ۴ سال سابقه کار دارند.

به گفته آنان کارفرمای این واحد  تولیدی مدعی است در این فصل از سال به دلیل کاهش حداقلی تولیدات کارخانه توان پرداخت به موقع دستمزد کارگران شاغل در کارخانه را ندارد، به همین دلیل با تعدیل  کارگران قصد کاهش هزینه‌های جاری کارخانه را دارد.

این منابع کارگری از تلاش کارگران اخراجی برای بازگشت به کار خبر داده‌اند. آنان می‌گویند: بعد از ماه های تلاش در این کارخانه فرصت شغلی جدیدی برایمان وجود ندارد.

به ادعای وی این تعدیل‌ها در حالی برای کارگران تانیا شفق اتفاق افتاده است که  هر یک از  این کارگران متاهل ودارای  زن وفرزند هستند که با وضعیت بوجود آمده مشکلات زیادی  در امرار معاش آنان بوجود خواهد آمد.

 گفتنی است کارخانه تانیا شفق پرند در زمینه تولید  ظروف فولادی و آهنی در شهرستان رباط کریم در شهر صنعتی پرند فعالیت دارد.

منبع حبرگزاری کار ایران – ایلنا

منبع خبر: منبع حبرگزاری کار ایران – ایلنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics