تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
توضیحات سیمان صوفیان در مورد یک خبر

جمع کارگران سیمان صوفیان در محوطه کارخانه

پیرو انتشار خبری در روز های ۲۳ و۲۴ اسفند ماه سال گذشته (۹۵) با عنوان «تجمع کارگران سیمان صوفیان در محوطه کارخانه»، روابط عمومی این واحد تولیدی در استان آذربایجان شرقی جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی را ارسال کرد.

به گزارش ایلنا پیرو انتشار خبری در روزهای ۲۳ و ۲۴ اسفند ماه سال گذشته (۹۵) با عنوان «تجمع کارگران  سیمان صوفیان در محوطه کارخانه، روابط عمومی این واحد تولیدی در استان آذربایجان شرقی با ارسال جوابیه‌ای، خبر مذکور را تکذیب کرد.

 در متن کامل جوابیه روابط  عمومی شرکت سیمان صوفیان آمده است: احتراما به استحضار می رساند در روزهای ۲۳ و ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۵ خبری با موضوع تجمع کارگران سیمان صوفیان در محوطه کارخانه، به دلیل عدم پرداخت عیدی و پاداش پایان سال در صفحه آن خبرگزاری منتشر شده که به دلیل کذب بودن این مطالب و بزرگنمایی موضوع، موارد زیر جهت تنویر افکار عمومی و انعکاس در سایت متبوع به حضور محترم ایفاد می‌گردد.

متاسفانه چند نفر عوامل معلوم الحال مطالبی عمدتا کذب را مطرح و از طریق رسانه‌های حاشیه‌ساز و کانال‌های تلگرامی غیرقانونی بدون اخذ استعلام و تاییدیه‌های لازم از طرف مدیریت و یا روابط عمومی شرکت منتشر نموده‌اند از آنجاییکه رعایت اخلاق ژورنالیستی و قانون نشر وظیفه همه ماست لذا مطالب مطروحه صحت نداشته و اعلام می‌دارد:

۱. تمامی کارگران پرتلاش و زحمت کش این مجموعه عیدی و حقوق اسفندماه خود را از اواسط سال جاری دریافت نموده‌اند و حدود ۷۰ درصد پایانکار کارگران پیمانکاری شرکت نیز توسط پیمانکاران پرداخت شده است.

۲. پایه سنواتی در حقوق‌های تمامی افراد لحاظ شده است و در مورد تجمیع پایه سنواتی همکاران پیمانکاری نیز مکاتبات و جلسات مکرری با اداره کار شبستر و استان انجام شده است که ابهامات موجود رفع گردیده و از طرف پیمانکاران مربوطه در حال اقدام می‌باشد.

۳. در خبر درج شده در خبرگزاری ایلنا عنوان شده بود تجمع کارگران قسمت «تاریکخانه» که اصلا چنین واحدی در شرکت‌های سیمانی وجود ندارد.

۴. توضیح اینکه در خبر منتشر شده تعداد تجمع کنندگان را ۲۵۰ نفر اعلام نموده بودند که به هیچ وجه صحت ندارد.

در خاتمه امید است که این بداخلاقی‌ها و انتشار اخبار کذب که مدتی است در جامعه رواج یافته هر چه زودتر به همت همگان مرتفع گردد.

منبع حبرگزاری کار ایران – ایلنا

منبع خبر: منبع حبرگزاری کار ایران – ایلنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics