تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

انجمن‌های علمی نیازمند توجه ویژه مسؤولان هستند

دبیر انجمن علمی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر هدف اصلی این انجمن را استعدادیابی و ارتقای سطح علمی دانشجویان دانست و گفت: انجمن‌های علمی دانشجویی در مسیر آشنا کردن بیشتر دانشجویان با علم و تکنولوژی روز دنیا، نیازمند توجه ویژه‌ مسؤولان هستند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، کرمی‌نژاد اظهار کرد: هدف اصلی انجمن علمی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارتقای سطح علمی دانشجویان هر دانشکده است. فعالیت‌های ما شامل برگزاری دوره‌های آموزشی، مسابقات دانشجویی و بازدیدهای علمی است که از طریق آنها می‌توانیم علاوه بر پرورش نیروی کار، ارتباط محکمی میان صنعت و دانشگاه برقرار کنیم. برنامه‌هایی که انجمن علمی برگزار می‌کند، دارای سابقه‌ طولانی هست که به عنوان مثال تاکنون 10 دوره مسابقه‌ لینوکس امیرکبیر برگزار شده ‌است و هر ساله دوره‌های تابستانی برای برنامه‌نویسی کامپیوتر در حوزه‌های گوناگون مانند هوش مصنوعی و امنیت شبکه و ... نیز داشتیم.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

دبیر انجمن علمی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی ما برگزاری مسابقات است که از جمله آن می‌توان به هجدهمین دوره‌ مسابقات بین‌المللی مهندسی کامپیوتر اشاره کرد که روز جمعه، 11 آبان ماه برگزار شد. روند مسابقه شامل ورود تیم‌های سه نفره به سایت، اختصاص کامپیوتر به هر تیم، جوابگویی به سوال‌ها و ارسال به تیم داوری هست. از دیگر اهداف این مسابقات، انتخاب تیم دانشگاه امیرکبیر برای شرکت در مسابقات منطقه‌ای شریف برای حضور در مسابقات برنامه‌نویسی جهانی است. برای برندگان جوایز نقدی منظور شده‌است و برای تشویق ورودی‌های جدید، جایزه‌ نقدی به آنها نیز تعلق خواهد گرفت.

 

 

مسئول برگزاری هجدهمین دوره‌ مسابقات بین‌المللی مهندسی کامپیوتر با بیان این‌که استعدادیابی و ارتقای سطح علمی و اجرایی مسابقات، هدف اصلی هجدهمین دوره‌ مسابقات بین المللی مهندسی کامپیوتر بوده است، تصریح کرد: در چند سال اخیر، دنیا به سوی کامپیوتر پیش رفته‌است و کامپیوتر در علم فیزیک، مکانیک، هوا فضا، مهندسی پزشکی، رباتیک و ... کاربردهای فراوانی دارد. ضمنا امکان اعزام دانشجویان برای شرکت در دوره‌های کارآموزی خارج از کشور وجود دارد و با برنامه‌های قوی و هدفمند می‌توان ارتباط‌های محکم‌تری با دنیا برقرار کرد.

 

وی افزود: ارائه‌ مطالب توسط دانشجویان، نمایندگان شرکت‌ها و دعوت از اساتید خارجی و فعالان صنعتی بین‌المللی سبب آشنایی بیشتر دانشجویان با علم و تکنولوژی روز دنیا شده‌است و انجمن‌های علمی دانشجویی در این راه، نیازمند توجه ویژه‌ مسئولان هستند. 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics