تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

عملکرد اعضای هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ارزیابی می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت از تدوین آیین نامه ارزیابی فعالیت‌های آموزشی اعضای هیات علمی این دانشگاه و اجرایی کردن آن در کمتر از یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، دکتر ابوالفضل واحدی ضمن بیان این مطلب در خصوص جزییات آئین نامه ارزشیابی فعالیت های آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه علم و صنعت افزود: در سال‌های اخیر توجه به فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه بسیار با هدف و برنامه جلو رفته و در این زمینه پیشرفت‌های خوبی نیز حاصل شده است اما در برخی موارد احساس می‌شد که این امر سایر فعالیت‌های اعضای هیات علمی بخصوص در حوزه آموزش را تحت تاثیر قرار می‌داد، بنابراین با توجه به اینکه سیاست‌های کلی نظام آموزش عالی در حوزه آموزش متمرکز شده باید در این زمینه فرهنگ سازی لازم صورت بگیرد به همین دلیل دانشگاه علم و صنعت آئین‌نامه‌ای را در دست تدوین دارد که براساس آن فعالیت‌های آموزشی اعضا ارزیابی می‌شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی در ادامه تصریح کرد: آیین‌نامه ارزشیابی فعالیت های آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه علم و صنعت پس از بررسی، اعمال دیدگاه‌ها و نظرات اعضای هیات علمی دانشگاه تصویب نهایی خواهد شد، در واقع تلاش داریم در این آیین‌نامه تمامی فعالیت‌های آموزشی اعضا در قالب یک امتیاز آموزشی ثبت شود. در این آیین‌نامه چندین محور را پیش‌بینی کرده‌ایم و در تدوین آن این محورهای اساسی مورد توجه قرار بگیرد.

 

معاون آموزشی دانشگاه علم‌وصنعت خاطرنشان کرد: توجه به کیفیت آموزشی، رعایت نظم و مقررات آموزشی، مشارکت در فعالیت‌های صنعتی و بین‌المللی و همچنین ارائه کارگاه‌های آموزشی از جمله محورهای مهم آیین‌نامه ارزیابی فعالیت‌های آموزشی اعضای هیات علمی می‌باشد که البته نحوه تعامل این اعضا و همچنین مشارکت اجتماعی آن‌ها با دانشجویان نیز در این آیین‌نامه لحاظ می‌شود. در واقع تلاش ما این است که تمامی موارد را در ‌آیین‌نامه فوق لحاظ خواهیم کرد.

 

دکتر واحدی خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که در آیین‌نامه ارزیابی فعالیت‌های آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه علم و صنعت تمامی شاخص‌ها و محورها به صورت کمی در بیایند تا قابل مقایسه باشند و بتوانیم از درون آن اعضای هیات علمی برتر در حوزه آموزشی را معرفی کنیم.

 

وی همچنین یادآورشد: در حال حاضر آیین‌نامه ارزشیابی آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه علم و صنعت تدوین شده و برای اعمال نقطه نظرات مختلف در حال بررسی مجدد است و تلاش ما این است که این آیین‌نامه کمتر از یک ماه دیگر تصویب شود و  بتوانیم بر اساس آن در هفته آموزش که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود، اعضای هیات علمی برتر دانشگاه معرفی کنیم.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics