تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آمادگی دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای برای شفاف سازی استخدام حق‌التدریسی‌ها

رییس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای با ارسال نامه‌ای به وزیر علوم، از آمادگی این دانشگاه برای شفاف سازی و رفع ابهامات در خصوص استخدام نیروهای حق التدریس خبرداد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، دکتر ابراهیم صالحی عمران در جهت شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی طی نامه‌های جداگانه‌ای خطاب به دکتر منصور غلامی وزیر علوم و دکتر محمدرضا عارف رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات و مجلس شورای اسلامی اقدامات صورت گرفته در خصوص بند ذال ماده ۶۴ قانون برنامه ششم توسعه کشور و تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس قبل از سال ۱۳۹۰ این دانشگاه را شرح داد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

متن نامه به شرح ذیل است:

"با سلام و احترام

ضمن عرض خدا قوت و گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، همچنین قدردانی از اهتمام حضرتعالی به توسعه و تعالی نظام آموزش عالی کشور، به ویژه توجه به دانشگاه مأموریت گرا و مهارت محور فنی و حرفه ای، به استحضار می رساند این دانشگاه در راستای عمل به تعهدات مربوط به بند ذ ماده ۶۴ قانون برنامه ششم توسعه کشور و تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس، بر مبنای  قوانین ابلاغی سازمان برنامه و بودجه ،  هیأت امنا و سازمان امور اداری و استخدامی و مکاتبات وزارت عتف، از اواخر سال ۱۳۹۶ ضمن اطلاع رسانی جامع، اقدام به بررسی پرونده متقاضیان نموده و در این مسیر، به منظور رعایت عدالت و پرهیز از تضییع حقوق افراد، خود را به شفاف سازی فرایند و پاسخگویی به تمامی مراجعه کنندگان مکلف و ملزم نموده است.

 

 شایان ذکر است تعداد ۵۲۸ نفر از واجدین شرایط، پس از بررسی کامل پرونده ایشان در مرحله گزینش هستند و باقی موارد در دست بررسی است.  بر همین اساس، لیست اسامی و مشخصات این افراد به تفکیک استان ضمیمه می گردد.

 

همچنین با عنایت به آمار و اطلاعات احصا شده در خصوص افرادی که شرایط مطرح در دستورالعمل را نداشته اند، در صورتی که تغییراتی در دستورالعمل مذکور از سوی کمیته منتخب هیأت امنا انجام شود، امکان تبدیل وضعیت تقریبا ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر از مربیان حق التدریس قبل از سال ۹۰ آموزشکده ها که از آموزش و پرورش به وزارت متبوع منتقل شده اند نیز فراهم خواهد شد که نتیجه آن متعاقبا به استحضار حضرتعالی خواهد رسید.

 

امید است  دانشگاه فنی و حرفه ای را همچون گذشته، در طول فرآیند سامان دهی نیروهای حق التدریس نیز حمایت نموده و ما را از ارائه رهنمودهای ارزشمند و همراهی نهاد نظارتی  بر عملکرد این دانشگاه در طول فرآیند مذکور بهره مند فرمایید."

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics