تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فراخوان جذب دانشجوی پسادکترا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

دومین فراخوان جذب دانشجوی پسا دکترا داخل دانشگاه سال ۹۷ دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد:  این فراخوان در ۱۰ فیلد تحقیقاتی و با حمایت مالی این معاونت منتشر شده است و داوطلبان واجد شرایط تا ۳۰ آبان مهلت دارند  برای نام نویسی اقدام کنند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

دکتر محسن تفقدی بیان کرد: این دوره  در فیلدهای  تحقیقاتی مختلف نظیر متابولومیکس، بیوشیمی بالینی، علوم تغذیه، سلولهای بنیادی، تولید و ارزیابی بالینی پروتئین‌های ضد باکتریایی و... و. دانشجو می‌پذیرد.

 

وی افزود: دوره پسادکتری دوره‌ای موقت و معین (حداقل یک سال و حداکثر دو سال) است که برای انجام فعالیت‌های پژوهشی به منظور ارتقای مهارت‌های تخصصی و ضرورت‌ تحقیقات مستقل برای متقاضی گذراندن این دوره و در حوزه مرتبط با تخصص وی ایجاد می‌شود.

 

به نقل از وبدا، تفقدی، داشتن مدرک دکتری تخصصی (Ph.D.) مورد قبول وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که بیش از یکسال از تاریخ اتمام تعهدات قانونی یا سه سال از تاریخ اخذ مدرک Ph.D. نگذشته باشد، داشتن حداقل سه مقاله اصیل علمی پژوهشی دارای DOI  و نمایه شده در( ISI (science citation index expanded بعد از تاریخ شروع به تحصیل به عنوان دانشجوی Ph.D و به عنوان نویسنده اول یا مسئول، برخورداری از صلاحیت‌های عمومی و عدم منع قانونی برای فعالیت به عنوان دانشجو را از جمله شرایط داوطلبان عنوان کرد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics