تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سایه‌بازی‌های سیاسی از سر “فملی” کم شد

ارجمندی مدیرعامل سرمایه گذاری مس سرچشمه در نشست خبری بررسی وضعیت این شرکت و معارفه سهام آن برای انتقال به تابلوی بازار اولیه فرابورس گفت:مجموعه مس سرچشمه در مهرماه ۱۳۶۶با سرمایه ۱۰۰میلبون ریال تاسیس شد و درحال حاضر این سرمایه به ۱۶۰میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش رادیوسهام ، وی افزود:در ۲۰روز آینده با مجوز سازمان بورس قرار است این رقم به ۲۰۰میلیارد تومان افزایش یابد.

مدیرعامل مس سرچشمه در ادامه اظهار داشت:۵۶ درصد از سهام عمده شرکت مربوط به صندوق بازنشستگی۸٫۷درصد مرتبط به شرکت آتیه اندیشان و ۳۵٫۳درصد از سهام نیز مربوط به ۶ هزار اشخاصی که اغلب بازنشستگان شرکت است.

ارجمندی با اشاره به اینکه در سال ۹۱در بازار پایه فرابورس پذیرفته شدیم،تصریح کرد:در حال حاضر نیز سازمان بورس اوراق بهادار با پذیرش در بازار اولبه فرابورس موافقت کرده است.

در ادامه این نشست منصور سلطانی  رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه  با بیان اینکه  قیمت سهام این شرکت که در حال حاضر  ۳۱۰ تومان است پتانسیل دارد تا ۴۰۰ تومان رشد کند،تصریح کرد:EPS سال ۱۳۹۵ بالای ۹۰ درصد تحقق پیدا کرده است.  EPS تلفیقی ۸۰ تومان و EPS شرکت اصلی صد تومان بوده است. همچنین NAV شرکت بر اساس آخرین محاسبات چیزی حدود ۷۰۰ تومان است که برآورد کرده‌ایم که این رقم در سال ۱۳۹۷ به ۱۰۰۰ تومان برسد.

منبع خبر: رادیو سهام
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics