تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

توسعه فضای کسب‌وکارهای نو در پارکهای فناوری نجات‌بخش اشتغال جوانان تحصیل‌کرده است

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نخستین "جشنواره صنایع خلاق کشور" در زاهدان گفت: توسعه فضای کسب و کارهای نوین در پارک‌های علم و فناوری نجات‌بخش اشتغال جوانان تحصیل کرده و جویای کار در کشور است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، سید محمدحسین سجادی نیری اظهار کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان از طریق فناوری‌های نوین می‌توان این استان را به پیشرفت و توسعه سوق داد. وی افزود: به دنبال این هستیم تا جشنواره صنایع خلاق را هر سال در این استان برای بهبود وضعیت کسب و کارهای نوین برگزار کنیم.

 

سجادی نیری بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری موجود در سیستان و بلوچستان برای توسعه اشتغال و کسب و کار برگزاری این جشنواره در زاهدان برنامه‌ریزی شد. دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از کسب و کارهای نوین می‌توان ظرفیت‌های فرهنگی را اقتصادی و درآمدزا کرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی گفت: صنایع خلاق متاسفانه در گذشته مغفول مانده بود که هم اینک زمینه گسترش آن در کشور فراهم شده است. وی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های فرهنگی بسیار زیادی دارد که می‌توان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین زمینه رشد و تعالی بیشتر آن را فراهم کرد.  جشنواره صنایع خلاق برای اولین بار در کشور با حضور سجادی نیری، دبیر ستاد فناوری‌های نرم وهویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جمعی از مقامات استانی آغاز بکار کرد.

 

این رویداد در 6 حوزه صنایع خلاق از جمله بازی‌سازی، انیمیشن (پویانمایی)، صنایع‌دستی، طراحی، تولید محتوای دیجیتال و گردشگری برگزار می‌شود. برگزاری کارگاه مسابقه طراحی پاویون شهری نیمروز، ساخت پاویون‌های شهری توسط تیم‌ها و اعلام نتایج مسابقه طراحی پاویون در موضوع طراحی شهری  از برنامه‌های این جشنواره است. همچنین رویداد سه روزه کارآفرینی نوگام صنایع خلاق از امروز به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics