تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پارکهای فناوری حامی شرکت‌های دانش‌بنیان جوان باشند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مراکز رشد و پارکهای علم و فناوری می‌توانند شرکت‌های دانش‌بنیان جوان را حمایت کنند.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، دکتر منصور غلامی، امروز(۲۱ مهر)، در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای فناورانه پارک علم و فناوری و دانشگاه‌های دولتی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لازم است از شرکت‌های دانش بنیان حمایت لازم صورت گیرد.

 

وی افزود: حرکت‌هایی که در حوزه‌های علم و فناوری صورت می‌گیرد، باعث افزایش توان اقتصادی، فنی و درآمدی مجموعه‌های اقتصادی و صنعتی می‌شود.

وزیر علومبیان کرد: این حرکت در دانشگاه بیرجند، دانشگاه صنعتی بیرجند و پارک علم و فناوری به خوبی کمک و راهنمایی می‌شود که اگر نگاهی به این حرکت‌ها داشته باشیم، بسیار امیدوارکننده خواهد بود.

 

غلامی با تاکید بر حمایت دانشگاه‌ها از پایان‌نامه‌ها، تصریح کرد: مراکز رشد و پارکهای علم و فناوری می‌توانند شرکت‌های دانش‌بنیان جوان را حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: امید است در خراسان جنوبی، مسئولان دانشگاه و پارک علم و فناوری، شرکت‌هایی را که وجود دارند و کارهای خوبی انجام دادند، مساعدت و همراهی کنند تا بتوانند از ظرفیت‌هایی که در کشور برای حمایت از شرکت‌ها وجود دارد، استفاده کنند.

 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اظهار رضایت از فعالیت‌های دانشگاه‌های بیرجند و خراسان جنوبی، یادآور شد: موقعیت این دانشگاه‌ها در منطقه شرق ایران به گونه‌ای است که توسعه و حمایت از این دانشگاه‌ها در اولویت‌های برنامه‌ای وزارت علوم قرار می‌گیرد و امیدواریم هر روز اثرگذاری آن در این منطقه بیشتر شود.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics