تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تصاویر شماتیک، سبک طراحی آیفون 8 را نشان می‌دهد

طراحی شماتیک و نقاشی‌های جدید که امروز منتشر شده است، سبک طراحی iPhone 8 اپل را نمایش می‌دهد. این طرح‌ها همزمان با گذر زمان و نزدیک شدن بیشتر به زمان رونمایی از آیفون نسل بعد، بیشتر خواهند شد.

تصاویر زیر که در وبسایت SlashLeaks منتشر شده است، طرح شماتیک آیفون 8 را نمایش می‌دهد که در آن، یک دیوایس با صفحه نمایش بزرگ را می‌بینیم که تمام نمای جلویی دیوایس را به خود اختصاص داده است. سنسورهای قسمت بالایی و هدفون نیز ظاهرا به داخل نمایشگر رفته و در قسمت پشت بدنه نیز دوربین دوگانه را می‌بینیم که بر خلاف آیفون ۷ پلاس، نوع قرارگیری آن به صورت عمودی در نظر گرفته شده است.

این نقاشی‌های شماتیک از روی طرح‌های مفهومی که اخیرا در رسانه‌ها منتشر شد، به وجود آمده است. تصاویری که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد، توسط یکی از کارکنان شرکت فاکس‌کان منتشر شده که به نقشه‌ها و طرح‌های اصلی دسترسی داشته است. همانطور که می‌بینید، چهار دایره در بالای نمایشگر به چشم می‌خورد که به صورت دوبه‌دو در اطراف اسپیکر قرار گرفته‌اند و شامل سنسور‌های مختلف و دوربین جلو می‌شوند. دوربین دوگانه پشت دیوایس نیز به صورت عمودی طراحی شده است. اما اختلافی که در این تصاویر دیده می‌شود، در قسمت خطوط آنتن است. در تصویر بالا اگر به گوشه‌ها دقت کنید، یک مکان قطع شده را می‌بینید و این در حالی است که در تصویر انتهای مطلب، خطوط آنتن در دو محل قطع شده است.

پر واضح است که آیفون در نظر گرفته شده برای تولد ده سالگی این محصول، یک دیوایس فوق العاده خواهد بود. این تلفن هوشمند دارای بدنه شیشه‌ای خواهد بود که اطراف آن را فریم فلزی احاطه کرده است و صفحه نمایش آن، تا لبه دیوایس ادامه خواهد داشت و دیگر خبری از حاشیه نیست. همچنین دوربین جلو، سنسور اثر انگشت، اسپیکر و سنسورهای دیگر با نمایشگر ترکیب خواهند شد. صفحه نمایش 5.8 اینچی آیفون 8 شامل دارای یک نمایشگر 5.15 اینچی خواهد بود که سایر قسمتهای آن به کلید‌های مجازی اختصاص خواهد یافت. شایعات اخیر نیز حاکی از آن است که آیفون نسل بعد به شارژ بی‌سیم، سنسور عنبیه یا تشخیص چهره و دوربین سه بعدی مجهز خواهد بود.

تا ماه اکتبر یا نوامبر خبری از آیفون جدید نخواهد بود و این طرح‌ها نیز تا به این لحظه تایید نشده‌اند. اما در هر صورت، این تصاویر با شایعاتی که تا به حال نقل شده است، همخوانی زیادی دارد. به محض شروع تولید آیفون 8 مطمئنا تصاویر بیشتری از این محصول منتشر خواهد شد. پس همواره با جی‌اس‌ام همراه باشید تا در جریان آخرین اخبار دنیای تکنولوژی قرار بگیرید.

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics