تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ورود مدعی العموم به خسارات وارد شده به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج

با ورود مدعی العموم به موضوع از بین رفتن تجهیزات ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج، پرونده قضایی برای مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکیل شد.

 

ورود مدعی العموم به موضوع ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوجمهرداد کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر حفظ حقوق بیت المال و حقوق عامه از تشکیل پرونده قضایی برای مدیرکل ورزش و جوانان استان خبرداد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

کرمی با اشاره به بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج عنوان کرد: چندین بار از این مرکز بازدید داشته ام، صندلی‌ها فرسوده و بخشی از تجهیزات قابل استفاده نیستند.

 

دادستان یاسوج با بیان اینکه این ورزشگاه چندی قبل توسط وزیر وقت ورزش و جوانان افتتاح شده بود، ادامه داد: مراقبت‌های لازم از این مرکز بعمل نیامده است و خسارات فراوانی به مجموعه وارد شد.

 

وی اضافه کرد: با ورود دادستانی به این موضوع پرونده قضایی برای مدیر تشکیل شده و در شعبه بازپرسی در مرحله تحقیقات مقدماتی در در حال رسیدگی است.

 

گفتنی است پیش از این حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با ارائه مهلت یک ماهه به مدیرکل ورزش و جوانان از وی خواست که جوابی در خصوص ورزشگاه یاسوج از سوی وزارت ورزش به دستگاه قضایی ارائه کند.

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics