تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اعتماد دولتمردان به بخش خصوصی برای حل مشکلات بسیار کارساز است

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: اعتماد دولتمردان به بخش خصوصی برای حل مشکلات بسیار کارساز است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر ، ابوالفتح ابراهیمی شامگاه دیروز چهارشنبه در جمع فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی گفت: اکنون در شرایط خاص اقتصادی، ایجاد همبستگی میان دولت و بخش خصوصی احساس می شود. اعتماد دولت مردان به بخش خصوصی بسیار کارساز خواهد بود.

 

وی سپس ادامه داد: درآمدهای دولت از محل مالیات استان ها باید بازنگری و در بودجه سال آینده مالیات استان ها بررسی شود زیرا به نظر می رسد که کارشناسی نشده است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی تبریز افزود: همچنین جهت رفع ابهامات، مسائل گمرکی که واحدهای صنفی مبتلا به آن هستند باید در نظر گرفته شود.

 

ایران فقط تهران نیست/ ضرورت کاهش مالیات تولیدکنندگان

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز و رئیس انجمن مدیران صنایع آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: ۵ درصد کاهش مالیات تولیدکنندگان برای دولت مشکلی ایجاد نمی کند ولی موجب می شود که انگیزه واحدهای تولیدی افزایش یابد.

 

 

سید باقر شریف زاده سپس افزود: ایران، فقط تهران نیست و افراد و مدیران کارآمدی هم در استان ها وجود دارند که می توانند موجب افزایش بهره وری شده و موفق شوند، بنابراین باید وظایف محوله تفیض اختیار شوند.

 

وی گفت: ما برای پول نگرفته هم مالیات پرداخت می کنیم که امیدواریم برای این امر فرصت و مهلت داده شده و دست مدیران استانی هم در این زمینه باز باشد تا امور جاری به سهولت پیش رود.

 

رئیس انجمن مدیران صنایع آذربایجان شرقی گفت: به استان ها باید اختیار داده شود و آنها بتوانند کمیته های فنی تشکیل داده و استعلام از تهران محدود شود. در حال حاضر تعداد ۲ و نیم میلیون نفر در صنعت فرش کار می کنند و با احتساب خانواده شان حدود ۱۰ میلیون نفر را شامل می شود؛ در حالی که کد اقتصادی و دفتر فعالیت را نمی توانند به انجام رسانند و باید راه حل منطقی به انجام برسد.

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics