تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تشکیل ۱۰ کارگروه ویژه قضایی جهت تامین امنیت عمومی جامعه / پلمب سه مرکز CNG و توزیع کپسول گاز

در راستای پیشگیری از وقوع جرم و مبارزه میدانی با جرائم سازمان یافته ده کارگروه قضایی جهت تامین امنیت عمومی جامعه در استان کرمان تشکیل شده است.

سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: در راستای پیشگیری از وقوع جرم این دادستانی به عنوان مدعی العموم با تشکیل ده کارگروه قضایی فعال در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی، تامین امنیت غذایی، مبارزه با جرائم خشن مبارزه با زمین خواری و تعرض به انفال، مبارزه با منکرات، تامین امنیت عمومی جامعه و جلوگیری از حوادث و سوانح اجتماعی، رصد و مبارزه با جرائم فضای مجازی، احیای حقوق عامه، مبارزه با مواد مخدر امور را بصورت شبانه روزی رصد و دستورات عملیاتی جهت پیش گیری و مقابله با جرائم توسط قضات ویژه در صحنه به ظابطین صادر می‌شود.

 

وی اضافه کرد: در چند ماه گذشته با رصد امور در کارگروه ویژه جلوگیری از حوادث و سوانح اجتماعی و در جهت صیانت از حقوق مردم با رصد میدانی قضات، این کارگروه از ۱۵ استخر عمومی شهر کرمان بازدید و یک استخر به لحاظ عدم رعایت استاندارد‌های لازم پلمب شده است.

 

دادستان کرمان همچنین از بازدید ۲۰ آسانسور عمومی و مورد استفاده ادارات دولتی بازدید خبرداد که به عنوان مدعی العموم چهار دستگاه آسانسور به لحاظ عدم استاندارد لازم و احتمال بروز حادثه پلمب شده است.

سالاری افزود: از مراکز CNG و توزیع کپسول گاز بازدید و سه مرکز به لحاظ احتمال خطر پلمب و همچنین از مراکز رادیوگرافی جهت کنترل آسیب‌های ناشی از اشعه X بازدید شده است.

 

دادستان کرمان تصریح کرد: با توجه به وظیفه مدعی العمومی و در جهت تامین امنیت عمومی مردم و جامعه و پیشگیری از وقوع جرم و جامعه‌ای امن این دا

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics