تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

3 تن و 887 کیلوگرم مواد مخدر در نیکشهر کشف شد‏

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری شش سوداگر مرگ و کشف سه تن و 887 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 48 ساعت گذشته در جنوب استان خبر داد.

 

سردار محمد قنبری اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر نیکشهر با گسترش چتر اطلاعاتی از فعالیت یک گروه بزرگ قاچاق مواد مخدر که با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، مطلع شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

او اضافه کرد: در این عملیات شبانه که با آتش پرحجم جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر همراه بود، سه تن از اعضای این گروه دستگیر شدند و در پاکسازی منطقه 2 تن و 91کیلو و 779 گرم تریاک، 9 کیلو و 200 گرم حشیش، هفت کیلوگرم هروئین و 15 کیلوگرم سایر مواد مخدر کشف شد.

 

وی با اشاره به کشف 2 خودرو و یک موتورسیکلت از اعضای این شبکه افزود: با توجه به فراری شدن دیگر اعضای این گروه حرفه‌ای طرح مهار با هدایت پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان و همکاری تیم‌هایی از ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر، قصرقند و خاش به اجرا درآمد.

 

سردار قنبری ادامه داد: پس از 24 ساعت از نخستین مرحله این عملیات، سرانجام دیگر اعضای این شبکه که با 2 خودرو تویوتا در محورهای فرعی به دنبال فرصتی برای فرار بودند در کمین تکاوران پلیس گرفتار شدند. وی اضافه کرد: در این عملیات که با پشتیبانی هوایی بالگردهای هواناجا انجام شد، ماموران انتظامی بادستگیری سه سوداگر مرگ در بازرسی از 2خودرو آنان یک تن و 744 کیلو و 100گرم تریاک و 20کیلو و 600 گرم حشیش کشف کردند.

منبع خبر: اطلاعات
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics