تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

چگونه 189 میلیارد تومان ارز در آذربایجان غربی پرید؟

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از تشکیل و ارجاع 12 مورد پرونده تخلف ارزی به اداره تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، جعفر صادق اسکندری در جمع خبرنگاران گفت: 14 نفر اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده ارز دولتی در استان شناسایی شدند که از این تعداد 12 مورد بررسی نهایی شده و پرونده تخلف ارزی برای آنها تشکیل شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی تصریح کرد: برابر لیست های ارسالی از بانک های استان در خصوص دریافت کنندگان ارز، کارشناسان معاونت نظارت و بازرسی بررسی های لازمه را برابر قانون بعمل آورده و تاکنون 12 مورد پرونده با عنوان تخلف عدم اجرای تعهدات در قبال دریافت ارز تکمیل و جهت صدور حکم و رسیدگی نهایی پرونده ها به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده‌اند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در مجموع عمده تخلف 12 شرکت دریافت کننده ارز دولتی شامل اجرا نشدن تعهدات واردکنندگان در قبال ارز و خدمات دولتی و گرانفروشی به ارزش تقریبی بیش از 186 میلیارد تومان بوده است.

 

اسکندری اظهار کرد: افزایش نظارت ها، تشکیل کمیته ویژه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا از جمله گام های اساسی در برخورد با سودجویان، محتکران و تنظیم بازارکالاهای اساسی در این برهه از زمان خواهد بود. باید در شرایط کنونی، بازرسان و کارشناسان و ادارات زیربط مبارزه با قاچاق و احتکار کالا و ارز بدون هیچگونه اغماض و چشم پوشی و با تمام توان اقدامات و برخوردهای قانونی را اعمال کنند.

 

وی گفت:مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن 124 نظارت و بازرسی ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان ها و استان تماس بگیرند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics