تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ایجاد کارگروه‌ تخصصی کارآفرینی ویژه فارغ‌التحصیلان خراسان رضوی

مدیرعامل شبکه جامع دانشگاه‌ها و مراکز علمی خراسان رضوی گفت: کارگروهی با عنوان کارآفرینی در این شبکه تشکیل شده که در قالب یک کلینیک تخصصی فرصتی را برای کارآفرین شدن فارغ التحصیلان دانشگاه‌های استان فراهم می کند.

 

عباس شیخ الاسلامی، با بیان اینکه بنابر مصوبه هیات مدیره شبکه جامع دانشگاه‌های خراسان رضوی، مقرر شده که جشنواره علمی رضوی در دهه فجر سال جاری برگزار شود، اظهار کرد: در این جشنواره از 30 استاد و دانشجوی برجسته و برتر استان تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی میان دانشگاه‌ها در دستورکار شبکه جامع دانشگاه‌های و مراکز علمی استان قرار گرفته است که البته بخشی از آن به حمایت‌های مادی استانداری بستگی دارد چراکه ما در این شبکه بودجه چندانی نداریم.

 

مدیرعامل شبکه جامع دانشگاه‌ها و مراکز علمی خراسان رضوی با اشاره به اینکه تاکنون چهار کارگروه ه آب و محیط زیست، فرهنگی، پژوهش و کارآفرینی در این شبکه تشکیل شده است، تاکید کرد: کارگروه پژوهش امکان استفاده مشترک از آزمایشگاه‌های دانشگاه‌ها و مراکز علمی را میان اعضای شبکه جامع فراهم می‌کند.

 

شیخ الاسلامی اضافه کرد: کارگروهی با عنوان کارآفرینی در شبکه جامع تشکیل شده است که در قالب یک کلینیک تخصصی فرصتی را برای کارآفرین شدن فارغ التحصیلان دانشگاه‌های استان فراهم می کند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics