تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

107 میلیون دلار امسال صنایع دستی صادر کردیم

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 107 میلیون دلار صنایع دستی در بخش گمرکی از کشور صادر شده است.

 

علی اصغر مونسان روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در سال گذشته بیش از 280 میلیون دلار از مبادی گمرکی و 250 میلیون دلار به صورت چمدانی صنایع دستی صادر شده و امسال در حوزه مبادی گمرکی تاکنون 107 میلیون دلار صادرات داشتیم.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه امید است امسال شاهد رشد صادرات صنایع دستی به ویژه در بخش چمدانی در کشور باشیم، خاطرنشان کرد: رشد صادرات این بخش به معنای حضور بیشتر گردشگر در کشور است که سال گذشته بیش از 5 میلیون گردشگر وارد کشور شد و از ابتدای سال تاکنون بیش از 3 میلیون نفر گردشگر به ایران آمده اند.


معاون رئیس جمهوری با بیان اینکه برای توسعه گردشگری در روستاها لازم است زیرساخت های آن نیز تامین شود، گفت: بودجه و امکانات دولت کفاف تمامی نیازهای کشور را نمی دهد ولی با حمایت از سرمایه گذاران و توسعه بخش گردشگری، بسیاری از زیرساخت ها تامین می شود.


رئیس سازمان میراث فرهنگی افزود: ایجاد مجتمع های گردشگری در شهرها و روستاها می تواند در کنار خدمات اولیه، زمینه اشتغال و توسعه پایدار را فراهم کند.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics