تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مراقب باشید لوازم خانگی تقلبی نخرید!

مدیر مرکز اطلاعات لوازم خانگی با اشاره به فروش برخی لوازم خانگی‌ معمولی با بسته‌بندی برندهای با کیفیت و گران‌ قیمت در بازار، به خریداران توصیه کرد کالاهای مورد نیاز خود را از نمایندگی‌ها تهیه کنند تا از اصالت کالا مطمئن شوند.

 

مهرداد توریان - مدیر مرکز اطلاعات لوازم خانگی، از وجود کالاهای تقلبی و غیراصل در بازار لوازم خانگی خبر داد و گفت: افزایش نرخ ارز و کمبود کالا باعث شده برخی از افراد سودجو دستگاه‌های ایرانی با کیفیت معمولی را در بسته‌بندی برندهای معتبر داخلی یا بین‌المللی در بازار عرضه کنند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان این‌که خریداران، شاخصی برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن این کالاها ندارند، اظهار کرد: در این شرایط بهتر است که خریداران، کالای مورد نظر خود را از نمایندگی‌ شرکت‌های معتبر تهیه کنند.

 

 

به گفته توریان، افزایش میزان اجاره‌ مغازه‌ها و فروشگاه‌های عرضه لوازم خانگی و رکود بازار باعث شده برخی مغازه‌داران برای تامین هزینه‌های خود به فروش کالاهای تقلبی و غیراصل اقدام کنند؛ بنابراین احتمال فروش این اجناس در مغازه‌هایی که پروانه کسب ندارند، بیشتر است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مصرف‌کنندگان می‌توانند از طریق سامانه ۱۸۸۲ از اصالت برندهای دارای نمایندگی و شناسنامه و همچنین خدمات پس از فروش برندهای لوازم خانگی مطمئن شوند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics