تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

صدور حکم قطعی پرونده اختلاس از بانک رفاه شهرستان بجنورد

مسلم محمد یاران از صدور حکم قطعی درباره پرونده اختلاس از بانک رفاه کارگران شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از میزان، مسلم محمدیاران دادستان عمومی و انقلاب بجنورد تصریح کرد: حکم قطعی درباره پرونده اختلاس از بانک رفاه کارگران شهرستان بجنورد صادر شد.
 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


وی افزود: در نیمه اول سال ۱۳۹۶ موضوع اختلاس در یکی از شعب بانک رفاه استان کشف و پرونده قضایی در این رابطه تشکیل و به شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد ارجاع شد.
 
 
این مقام قضایی اضافه کرد: پس از بررسی گزارش مراجع نظارتی و نیز انجام تحقیقات مقدماتی دقیق، متهم دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.


یاران همچنین گفت: پس از انجام تشریفات قانونی از جمله صدور کیفرخواست، پرونده جهت ادامه رسیدگی و صدور حکم، به دادگاه کیفری ۲ بجنورد ارسال و حکم بر محکومیت متهم صادر که پس از طی مراحل اعتراض و تجدیدنظرخواهی، دادنامه صادره قطعی شد.



دادستان عمومی و انقلاب بجنورد بیان کرد: طبق دادنامه صادره، مبلغ مورد اختلاس جمعاً به میزان ۴۹ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال برای دادگاه محرز شده و محکوم علیه بجهت ارتکاب این جرم، به استناد قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری به تحمل ۷ سال حبس تعزیری، انفصال دائم از خدمات دولتی، استرداد وجوه مورد اختلاس و نیز پرداخت جزای نقدی معادل دو برابر مال مورد اختلاس، محکوم شده است که با اعزام محکوم علیه به زندان بجنورد و نیز از سویی با توجه به شناسایی و توقیف اموال وی به ارزش بالغ بر ۷۶ میلیارد و پانصد میلیون و چهارصد و هشتاد و هشت هزار و هفتصد و پنجاه و چهار ریال، روند اجرای حکم صادره آغاز شده است.

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics