تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
از سوی رئیس جمهوری به وزیر کار ابلاغ شد:

تدوین برنامه اجرایی افزایش اشتغالزایی توسط وزارت کار

رئیس جمهوری با ارسال نامه‌ای جداگانه به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیتهای ویژه دارای اولویت و مدنظر دولت، در حوزه تولید و اشتغال را ابلاغ نمود.

به گزارش ایلنا،  «حسن روحانی» با ارسال نامه‌ای جداگانه به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیتهای ویژه دارای اولویت و مدنظر دولت، در حوزه تولید و اشتغال را ابلاغ نمود.

 

رئیس جمهوری این نامه را در راستای بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌ها برای ارائه برنامه‌ها و بسته‌های اجرایی جهت شتاب بخشیدن به تولید و اشتغال ابلاغ کرده است.

 

نامه حسن روحانی به وزیر کار از این حیث داری اهمیت است که سال ۹۶ سال، اقتصادی مقاومتی:تولید-اشتغال نام نهاده شده است.

 

متن کامل نامه رئیس جمهوری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شرح زیر است:

 

جناب آقای دکتر علی ربیعی

 

وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیرو ابلاغ بخشنامه شماره ۴۲۴۳ مورخ ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ موضوع ارائه برنامه ها و بسته های اجرایی پیشنهادی آن وزارت برای تداوم و ارتقاء کمی و کیفی فعالیتهای مرتبط با سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال" بدینوسیله فعالیتهای ویژه دارای اولویت و مدنظر اینجانب در حوزه وظایف آن وزارت را به شرح زیر ابلاغ می نماید.

 

لازم است تدوین برنامه اجرایی این فعالیتها با اولویت در دستور کار قرار گیرد و نتیجه را در زمانهای تعیین شده به اینجانب ارائه فرمایید:

 

"تدوین برنامه اجرایی افزایش اشتغالزایی فعالیتهای تولیدی با همکاری وزرا، روسای سازمانها و دستگاههای اجرایی ذیربط حداکثر ظرف مدت ۲ ماه از تاریخ این ابلاغ".

منبع : خبرگزاری کار ایران – ایلنا

منبع خبر: منبع حبرگزاری کار ایران – ایلنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics