تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پس از هاردفورک بیت کوین کش چه کسی بر مسند قدرت خواهد نشست؟

چندی پیش توسعه دهندگان ارز دیجیتال بیت کوین کش به طور رسمی اعلام کردند که به احتمال زیاد هارد فورک جدید شبکه بیت کوین کش در تاریخ ۱۵ ماه نوامبر انجام می شود. در این هاردفورک پیش‌رو به احتمال فراوان شاهد دو دسته شدن بلاک چین بیت کوین کش و تقسیم آن به Bitcoin ABC (مورد حمایت راجر ور) و Bitcoin SV (تحت حمایت شرکت nChain و کریگ رایت) خواهیم بود.

از طرفی نیز پیرامون حواشی پیش آمده در رابطه با فورک پیش روی بیت کوین کش، کریگ رایت که به ساتوشی قلابی معروف است، در نهایت راجر وِر را دشمن خود خواند.

بر اساس داده‌های منتشر شده توسط کوین‌دَنس، با نزدیک‌تر شدن به تاریخ ۱۵ نوامبر، بخش اعظم نرخ هش در حال هدایت شدن به سوی استخر‌های استخراج SV می‌باشد. طبق آمار به دست آمده، ۶۶ الی ۷۰ درصد از ماینرهای شبکه بیت کوین کش از استخر استخراجی SV حمایت می کنند و در این میان ۱۸ الی ۲۹ درصد از ماینرها حامی تیم ABC بیت کوین کش هستند.

 

در شکل زیر یک آمار تقریبی از طرفداران هر دو دسته نشان داده شده است. این داده‌ها تا حدودی نشان دهنده این هستند که کدام یک از استخرهای استخراجی بعد از هارد فورک نهایی از سکه‌ها حمایت می‌کنند.

 

متقابلاً کوین دنس اعلام کرده است که از میان ۲۲۴۶ نود فعال در شبکه بیت کوین کش، ۱۰۷۹ مورد به نودهای بیت کوین ABC تعلق دارد و ۱۶۶ مورد جزء نودهای بیت کوین SV می‌باشد.

 

پس از هاردفورک بیت کوین کش چه کسی بر مسند قدرت خواهد نشست؟

 

لازم به ذکر است که هیچ یک از این توصیفات بیانگر پیروز شدن یکی از طرفین پس از عملی شدن هارد فورک بیت کوین کش نمی‌باشد. از یک سو راه اندازی یک نود بیت کوین هزینه زیادی به همراه ندارد و از لحاظ تئوری هر کاربر می تواند چندین نود در شبکه راه اندازی کند و این کار را با کم تر از چند صد دلار انجام بدهد. از طرفی دیگر با اینکه نرخ هش برای افزایش امنیت اثبات کار ضروری می‌باشد اما اگر صرافی ها آن سکه را نپذیرند، نرخ هش مصرف شده بی‌فایده خواهد بود.

 

در زمان نگارش این یادداشت، بیت کوین کش با قیمت تقریبی ۵۰۸ دلار معامله می‌شود و طی بیست و چهار ساعت اخیر ۱٫۶۹ درصد کاهش قیمت داشته است.

منبع خبر: ارز دیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics