تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال؛ استلار و کاردانو سقوط کردند

طی ۲۴ ساعت گذشته بازار ارزهای دیجیتال ریزش ۳ میلیارد دلاری را تجربه و به حجم بازار ۲۰۹ میلیارد دلار تنزل پیدا کرد. این اتفاق در حال افتاد که برخی ارزهای دیجیتال شاخص مانند استلار (XLM) و کاردانو (ADA) بین ۳ تا ۶ درصد کاهش قیمت داشتند.

این سقوط نرخ قیمت در بازار از جهتی حائز اهمیت است که انتظار می‌رفت استلار و کاردانو به همراه زی‌کش به صرافی کوین‌بیس که یکی از بزرگترین صرافی‌های فیات‌ به کریپتو در این حوزه است، اضافه شوند.

 

چرا استلار و کاردانو دچار کاهش قیمت شدند؟

 

کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال؛ استلار و کاردانو سقوط کردند

 

برخی ارزهای دیجیتال مانند BAT و ۰x پیش از اضافه شدن به کوین‌بیس رشد‌های قابل توجه بین ۱۰۰ الی ۱۲۰ درصدی تجربه کرده و به دوبرابر قیمت پیشین رسیدند.

 

هر دو ارز دیجیتال پس از اضافه شدن به صرافی کوین‌بیس با زیان و سقوط هنگفتی مواجه شدند. توکن بَت در این میان بیش از ۳۶ درصد کاهش یافته و از قیمت ۳۶ به ۲۴ سنت رسید. با اینکه اضافه شدن به صرافی کوین‌بیس به دلیل ملزومات قانونی، تاییدی بر این نکته است که ارز دیجیتال افزوده شده اوراق بهادار نیست اما در کوتاه‌‌مدت یک تاثیر منفی بر روند آن می‌گذارد.

 

استلار، کاردانو و زی‌کش در پی اطلاعیه منتشر شده در ماه می که علاقه کوین‌بیس به این ارزهای دیجیتال را نشان می‌داد، رشد چشمگیری تجربه کردند. از این رو به نظر می‌رسد

سرمایه‌گذاران در هفته‌های آتی شاهد یک روند نزولی در ارزهای دیجیتال ذکر شده باشند؛ به خصوص اگر کوین‌بیس برنامه افزودن آن‌ها به صرافی را دنبال کند.

 

به گزارش سی‌سی‌ان، پس از زمان اضافه شدن توکن بت به صرافی کوین‌بیس در تاریخ ۲ نوامبر، قیمت استلار تا ۲۷ درصد افزایش یافت.

 

هر چند پس از رشد استلار تا ۰٫۲۸ دلار، این ارز دیجیتال پیرو روند نزولی بیت کوین ۱۰ درصد کاهش یافته و به قیمت ۰٫۲۵ دلار رسید.

 

 

بیت کوین به چه سمتی حرکت می‌کند؟

 

کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال؛ استلار و کاردانو سقوط کردند

 

به دلیل تثبیت قیمت بیت کوین در ۳ ماه اخیر از تاریخ ۹ آگوست شاید بتوان کف قیمتی را در محدوده فعلی دانست اما با توجه به ماهیت بازار ارزهای دیجیتال هر لحظه امکان آغاز روند نزولی جدیدی انتظار می‌رود.

 

این تحلیلگر در این رابطه اظهار داشت:قصد ندارم با این صحبت‌ها موجب ترس و وحشت یا ترس بقیه شوم اما در حال حاضر نمودارها خبرهای خوبی برای کریپتو ندارند. خوشبختانه به نظر می‌رسد به کف قیمتی رسیده باشیم اما اگر یک نگه‌دارنده ارزهای دیجیتال هستید، باید مطمئن شوید که در برابر روندهای نزولی آتی و بازار خرسی چندساله می‌توانید مقاومت کنید.

 

او همچنین افزود:هیچ تحرک قیمتی یا حجمی برای ایجاد حمایت از کف در بیت کوین وجود ندارد. بیت کوین می‌تواند به کف خود رسیده باشد و حتی از این موضوع عبور کند اما اعلام قطعی آن حماقتی بیش نیست.

 

حجم معاملات بیت کوین از اواخر اکتبر تاکنون از ۳ میلیارد تا ۴٫۴ میلیارد دلار افزایش یافته است اما با این حال حجم ارزهای دیجیتال دیگر به نسبت کم باقی مانده است. در حالت کلی میزان معاملات بازار ارزهای دیجیتال نسبت به ماه اخیر از ۱۰ میلیارد به ۱۳ میلیارد دلار رسیده است.

منبع خبر: ارز دیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics