تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

توسعه خطوط ریلی نیازمند مشارکت بخش خصوصی است

وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه خطوط ریلی جنوب شرق کشور نیازمند مشارکت جدی بخش خصوصی است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایرنا ، محمد اسلامی عصر پنجشنبه در آئین کلنگ‌زنی عملیات اجرایی راه آهن بم - جیرفت افزود : دولت به تنهایی نمی‌تواند این فعالیت ها را انجام دهد از این رو باید از سرمایه‌گذارهای بخش خصوصی استفاده کند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه جهت‌گیری توسعه ریلی شتاب بسیار خوبی گرفته است، گفت: طبق قول رئیس جمهوری که گفتند پنج خط ریل در کشور متصل می‌شود، هر پنج مورد با اهتمام ویژه دنبال می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه دولت توسعه متوازن و پایدار را در تمام کشور مد نظر دارد اظهار داشت : آسیب‌های کشور ریشه در توسعه نامتوازن دارد از این رو این مساله به صورت ویژه در دستور کار دولت است.


وی همچنین به ظرفیت های شهرستان جیرفت اشاره کرد و گفت: پارک لجستیک و فعال کردن فرودگاه و ریل لازمه‌های شکوفایی این منطقه است.


اسلامی گفت: توسعه کریدورهای ترانزیت شمال به جنوب در سواحل مکران از جمله مزیت های طرح راه آهن جیرفت است.


وی ادامه داد: جاسک یک محور مهم در توسعه کریدور شمال به جنوب در کشور است که مسیر ریلی آن از جیرفت آغاز می‌شود.


اسلامی تصریح کرد: طرح راه اهن جاسک به مطالعات نیاز دارد که سرمایه و تامین مالی آن باید در نظر گرفته شود.


وزیر راه و شهرسازی به بافت فرسوده جیرفت اشاره کرد و گفت: باز آفرینی شهری در جیرفت باید انجام شود تا شاهد شهری استوار باشیم.


محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز(پنجشنبه ) به منظور آغاز عملیات اجرایی خط ریلی شهرستان جیرفت و افتتاح چند طرح عمرانی وارد جنوب کرمان شد و در ادامه سفر خود به استان کرمان، در آیین افتتاح باند دوم فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان شرکت خواهد کرد.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics