تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

برخورد با بانک‌هایی که حقوق مردم را بدون کارشناسی موثق به افراد خاص می‌دهند

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به بانک‌های این استان که اعتبارات را به ازای وثیقه‌های ناچیز به افراد خاص پرداخت می‌کنند هشدار داد و گفت: با بانک‌هایی که حقوق مردم استان را بدون کارشناسی موثق به افراد خاص می‌دهند، برخورد خواهیم کرد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری میزان، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان به اهداف قوه‌ قضائیه در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری نیز اشاره و بیان کرد: به طور قاطع از سرمایه‌گذاری مشروع حمایت می‌کنیم؛ هدف ما اشتغال به کار جوانان است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در ادامه به بانک‌های استان که اعتبارات را به ازای وثیقه‌های ناچیز به افراد خاص پرداخت می‌کنند هشدار داد و گفت: با بانک‌هایی که حقوق مردم استان را بدون کارشناسی موثق به افراد خاص می‌دهند و موقع پرداخت اقساط آن را نمی‌پردازند و درخواست فرصت تمدید می‌کنند، برخورد خواهیم کرد و از تخلفات بانک‌ها نخواهیم گذشت.

 

رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با ذکر این عنوان که هدف ما حمایت از سرمایه گذاری در استان است، اظهار کرد: از هرکسی که در استان کهگیلویه و بویراحمد سرمایه گذاری کند حمایت می‌کنیم.

 

این مقام قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه در خصوص پتروشیمی مارگون نیز گفت: سازمان بازرسی در بحث واگذاری زمین پتروشیمی ورود کرده بود که با جعل سند مواجه شد، دستگاه قضایی استان به عنوان مطالبه گر حقوق بیت المال، از ابتدا از این افراد کارآفرین به خیال کارآفرینی و اشتغال حمایت کرد و بعداً متوجه شد که منازل سازمانی کارخانه قند یاسوج را بازسازی و تعمیر می‌کنند که بفروشند و زمین‌های آن را تفکیک و برای فروش آماده می‌کنند.

 

وی در ادامه ضمن تشکر از بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سازمان بازرسی استان در خصوص واگذاری پتروشیمی بویراحمد ورود کرد و استعلاماتی صورت گرفت و دادستان مرکز استان و سازمان بازرسی متوجه شدند که جعل صورت گرفته و متهم هم در این زمینه اقرار نمود و ثابت شد که استفاده از سند مجعول در پتروشیمی بویراحمد صورت گرفته است.

 

رئیس شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از آقایان سید مهدی تقوی بازرس کل استان و مهرداد کرمی دادستان مرکز استان تشکر و قدردانی کرد.

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics