تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

قیمت طلا در 1227 دلار تثبیت شد

قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز جمعه تحت تاثیر نااطمینانی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا همچنان روند صعودی خود را حفظ کرده است.

به گزارش رویترز، در حالی که نااطمینانی های زیادی نسبت به روند افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا طی ماه های آینده ادامه دارد، قیمت طلا توانسته است روند صعودی خود را برای دومین هفته متوالی حفظ کند.

 

بر اساس این گزارش قیمت طلا که روز پنجشنبه با افزایش نسبی روبرو شده بود امروز جمعه نیز این روند صعودی را حفظ کرده و به بیش از 1227 دلار در هر اونس رسیده است. قیمت طلا پس از رشد یک درصدی در هفته گذشته، طی هفته جاری نیز تاکنون 0.4 درصد افزایش داشته است. در حالی که پیش بینی می شود فدرال رزرو آمریکا در نشست دسامبر برای چهارمین بار متوالی نرخ بهره را افزایش خواهد داد سرمایه گذاران نسبت به ادامه روند صعودی نرخ بهره در سال 2019 میلادی شک و تردید زیادی دارند.

 

چین بار دیگر ادعاهای آمریکا درباره اتخاذ سیاست های تجاری غیرمنصفانه را رد کرده و از رهبران گروه 20 خواسته است تا در با سیاست های حمایتی در عرصه تجارت بین المللی مخالفت کنند.

بریتانیا و اتحادیه اروپا بر سر پیش نویس توافق برگزیت به توافق نهایی دست یافته اند.

 

به نظر می رسد انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا آلمان و فرانسه طی ساعات آینده تاثیر زیادی بر قیمت طلا و نرخ ارز خواهد داشت.

 

منبع خبر: سایت طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics