تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

شرکت‌های نوپا با اجرای مدل سرمایه‌گذاری جسورانه توسعه می‌یابند

دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری گفت: بهترین نوع حمایت از شرکت‌های نوپا، اجرای مدل سرمایه‌گذاری جسورانه است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، مصطفی قانعی در نشست مشترک با مدیر کل امور و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، اظهار کرد: «برنامه‌ریزی برای کسب ۳ درصد از سهم بازار جهانی زیست فناوری»، «سیاستگذاری، برنامه‌ریزی راهبردی و ارزیابی پیشرفت زیست فناوری در کشور»، «هماهنگی ملی و هم‌افزایی منابع و امکانات کشور برای تولید ثروت از زیست فناوری»، «کمک به ارتقای سطح علمی و فناوری به منظور کسب مقام نخست منطقه و سهم شایسته جهانی» از اهداف ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

قانعی همچنین تصریح کرد: این شرکت‌ها در مراحل ابتدایی رشد و تکامل اقتصادی خود، مورد توجه سرمایه‌گذارانی هستند که با ارزیابی موشکافانه خود، شکاف سرمایه و کمبود نقدینگی شرکت‌های کارآفرین را جبران می‌کنند و در گروه سهام‌داران آن‌ها قرار می‌گیرند.

 

 

به گفته وی، ستاد به عنوان سرمایه‌گذار ریسک‌پذیر با مدیریت فعالانه و برنامه‌ریزی در توسعه مدل‌های راهبردی، توسعه کسب‌وکار و افزایش ارزش افزوده این شرکت‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند. رونق و توسعه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر موتور محرکه و محور اصلی رشد محصولات جدید و نوآوری در عرصه فناوری است.

 

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی خاطر نشان کرد: با این روش سرمایه‌گذاری، شرکت‌های نوپا با خیالی آسوده‌تر و خلاقانه‌تر می‌توانند فعالیت مورد نظرشان را انجام دهند و به توسعه و پیشرفت دست پیدا کنند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics