تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بیش از ۲۷ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در گلستان پرداخت می شود

سعید مازندرانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: سال گذشته سهم استان گلستان از تسهیلات مشاغل خانگی ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که تا پایان مهرماه امسال این تسهیلات به طور کامل جذب شد.

 

 وی با بیان اینکه یکهزار و ۹۳۲ نفر از این تسهیلات ارزان قیمت برخوردار شده‌اند، گفت: برای نیمه دوم امسال هم ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی به استان اختصاص پیدا کرده است که تاکنون ۱۱ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان طرح به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه با بیان اینکه گلستان از استان‌های پیشرو در اجرای طرح کارورزی است، افزود: بیش از یکهزار و ۲۰۰ نفر از افراد جویای کار در سامانه کارورزی ثبت‌نام کردند که با یکهزار و ۲۸ نفر قرارداد منعقد شده است.

 

 

وی با اشاره به جایگاه سوم گلستان در اجرای طرح مهارت‌آموزی در محیط واقعی کار اظهارداشت: سال گذشته یکهزار و ۱۳۰ نفر در بنگاه‌های تولیدی پذیرنده جذب شده بودند. از ابتدای امسال هم ۷۶۳ نفر در قالب این طرح مشغول به کار شده‌اند که ۶۴ درصد تعهدات استان در این طرح محقق شده است.

 

مازندرانی درباره علت عدم جذب تسهیلات طرح اشتغال فراگیر گفت: ۴۲۷ میلیارد تومان تسهیلات برای استان پیش‌بینی شده بود اما بانک‌ها اعلام کرده‌اند دستورالعمل پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر به آنها ابلاغ نشده است. همین مسئله موجب شد توفیق چندانی در اجرای این طرح نداشته باشیم.

 

وی ادامه داد: با این حال حدود ۲۲۹ میلیارد تومان طرح برای استفاده از  تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics