تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

حقوقی ها مالک معاملات بورس باقی ماندند

با پایان معاملات امروز برای سومین هفته متوالی مسند تغییر مالکیت در اختیار حقوقی ها باقی ماند. خالص تغییر مالکیت امروز حدود 70 میلیارد تومان ثبت شد. از این رو، بزرگان بازار با حمایت ویژه از نمادهای بانکی فعالیت خود را آغاز کردند و در میان نمادهای فرآورده های نفتی نیز تحرک پررنگی داشتند.

 

شاخص بورس تهران امروز نیز با فشار فروش در بسیاری از نمادها فعالیت خود را آغاز کرد. به گفته بسیاری از کارشناسان با توجه به عوامل بنیادی اثرگذار در بازار سهام، روند این روزهای بازار حکایت از رسوخ هیجان زدگی در معاملات دارد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری بازار سرمایه (سنا)، شاخص بازار سهام امروز با افت بیش از سه هزار واحدی مواجه شد و به کانال 163هزار واحد وارد شد. اقبال سهامداران به صنایع کوچک، باعث شد این گروه ها با افت محدودتری همراه شوند، در نتیجه شاخص کل هم وزن، نیز شیب آرامتری را در مسیر نزولی طی کرد. شاخص هم وزن در آخرین روز هفته 0.9 درصد نزول داشت و در سطح 262هزار و 300 واحد قرار گرفت.

 

آیفکس نیز امروز هم مسیر با شاخص بورس بود. شاخص فرابورس روز چهارشنبه 38.8 واحد افت کرد و به کانال هزار و 777 واحد وارد شد.

مجموع ارزش معاملات بورس و فرابورس امروز به بیش از 700 میلیارد تومان رسید. حجم معاملات در تالار شیشه ای حدود یک میلیارد و 600 میلیارد سهم رقم خورد که نسبت به روز معاملاتی قبل رشد 24 درصدی را به ثبت رساند.

 

در معاملات امروز بورس تهران، "فولاد" بیشترین اثر را بر روند شاخص کل داشت و بعد از آن نمادهای "کگل" و "وبملت" در رده های بعدی قرار گرفتند.

 

با پایان این معاملات امروز برای سومین هفته متوالی مسند تغییر مالکیت در اختیار حقوقی ها باقی ماند. خالص تغییر مالکیت امروز حدود 70 میلیارد تومان ثبت شد. از این رو، بزرگان بازار با حمایت ویژه از نمادهای بانکی فعالیت خود را آغاز کردند، و در میان نمادهای فرآورده های نفتی نیز تحرک پررنگی داشتند.

 

در آن سو، حقیقی ها بیشترین تقاضا را در گروه مواد غذایی داشتند و بعد از آن در گروه سایر واسطه گری های مالی خرید ملموس تری را به ثبت رساندند.

 

سهامداران حقوقی بیشترین خرید روزانه را در نماد "وتجارت" داشتند. این گروه امروز بیش از 126 میلیون سهم از کوچکتر های بورسی خریداری کردند.

 

عمده تقاضای حقیقی ها نیز امروز از صندوق سرمایه گذاری با درامد ثابت کمند بود و بعد از آن نماد "ولساپا" بیشترین تقاضا را از این گروه به خود دید.

منبع خبر: سنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics