تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
یک فعال صنفی کارگری عنوان کرد؛

لزوم بازگرداندن لایحه اصلاح قانون کار قبل هفته کارگر

حسین حبیبی می گوید: کارگران باید در انتخابات پیش‌رو به کاندیدایی رای بدهند که حامی منافع مزدبگیران باشد. حسین حبیبی (دبیرکانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران) در گفتگو با ایلنا در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری گفت: کارگران بایستی در انتخابات شرکت کنند ولی به دنبال مطالبات خود باشند.

وی افزود: باید به کاندیدایی رای بدهند که حامی منافع کارگران باشد و در برنامه‌هایش پیگیری مطالبات دستمزدبگیران جای داشته باشد.

 

حبیبی با بیان این که رسالت مطالبه‌گری فقط با رای دادن تمام نمی‌شود، افزود:  ملت ایران  با وعدهایی که می شنوند، انتخاب می‌کنند؛  ولی به  اینکه در طول  چهار سال چه میزان وعده‌ها عملی می‌شود کار ندارند واین می‌شود که انتخاب شونده فقط به  چهار سال دوم  می‌اندیشد.

 

وی ادامه داد: سیاستمداران ایرانی عادت کرده‌اند در همایش‌های عمومی  همیشه با زبان آماری صحبت کنند و اطلاعات کلان بدون مرجع بدهند،  چون می‌دانند کسی یا سوال نمی‌کند یا می ترسد سوال کند، بنابراین مخالفتی با اظهاراتش نمی شود؛ اما وظیفه کارگران است که چه پیش از رای دادن و چه پس از آن، هوشیاری و مطالبه‌گری را فراموش نکنند.

 

این فعال کارگری بازپس‌گیری لایحه اصلاح قانون کار قبل از هفته کارگر را مهمترین مطالبه فعلی کارگران دانست و گفت: دولت روحانی بایستی تدبیرش این باشد که لایحه مخرب اصلاح قانون کاررا تا قبل از شروع هفته کارگر ازمجلس برگردانده ومتوقف کند؛ در این صورت می‌تواند امید وارباشد به اینکه در انتخابات ریاست جمهوری از حمایت  کارگران برخوردار شود.

منبع خبر: خبرگزاری کار ایران ایلنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics