تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ضرورت استعدادیابی دانشجویان و اساتید و بومی‌سازی چرخه‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با اشاره به تعیین نظام موضوعات این دانشگاه در حوزه مواد و انرژی، لزوم استعدادیابی دانشجویان و اساتید در عرصه فوق را یادآور شد و گفت: در این حوزه لازم است برخی چرخه‌ها بومی شوند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، دکتر جواد علمایی در افتتاحیه نخستین جشنواره و نمایشگاه انرژی و مواد دانشگاه آزاد که صبح امروز با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه افق‌های جدیدی در برابر دانشگاه آزاد اسلامی در قالب برنامه‌های علمی و سراهای نوآوری در جهت حل مسائل و مشکلات کشور گشوده شده است، این مهم را ثمره همت دکتر طهرانچی و تیم همراهش دانست و گفت: طی سه دهه اخیر دغدغه دانشگاه در سیر تکاملی خود به پرورش افراد حرفه‌ای برای پاسخگویی به نیازهای جامعه دانش محور، سوق پیدا کرده است. 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی رقابت در نظام‌های اقتصادی را وابسته به کمیت و کیفیت نیروی انسانی دانست و افزود: با توجه به مدل دانشگاه نسل چهارم و کارآفرین و نیز در راستای سیاست‌های دکتر طهرانچی، جهت‌گیری واحدهای توانمند را در قالب برنامه‌های علمی تعیین کردیم. 

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با اشاره به تمرکز این واحد بر حوزه مواد و انرژی از جمله نفت، گاز، برق، هسته‌ای، تجدیدپذیرها و… این حوزه فعالیت را مسیری سخت و در عین حال دلنشین توصیف کرد و افزود: از این منظر باید برخی چرخه‌ها را بومی کنیم، ضمن آن‌که ایجاد سازوکار لازم از جمله انتخاب دانشجویان و اساتید پاسخ‌گوی نیاز صنعت، در این مسیر ضروری است. 

 

علمایی در پایان با بیان اینکه نظام موضوعات برای حرکت اولیه این واحد در حوزه مواد و انرژی تعیین شده است، این نظام موضوعات را جاری‌سازی پایان‌نامه‌ها، استعدادیابی دانشجویان و اساتید و نظام نیمه‌صنعتی و صنعتی نام برد. 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics