تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رای قطعی 5 صراف در هفته اینده صادر می شود

قاضی مسعودی مقام رییس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم مفسدان و اخلالگران اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: رای قطعی ۵ صراف، هفته آینده صادر و به نوبت اعلام می‌شود.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری میزان احسان صفوی امیر، بهزاد بهرامی، سید مازن قائنی، مجید انصاری و پیمان ارغوانی ۵ صرافی هستند که با همکاری تعدادی از دلالان بازار ارز و سواستفاده از کارت‌های ملی افراد مختلف، ارز‌های مداخله‌ای بازار را تصاحب کرده‌ که این کارشان موجب افزایش قیمت ارز و کالا‌های اساسی شده است.

 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

نماینده دادستان در جلسه رسیدگی به اتهامات این افراد، مجموع مبالغ مربوط به ۵ متهم را مبلغ ۱۵۱ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۶۷۴ دلار اعلام کرد.

 

نماینده دادستان بیان داشت: در تحقیقات مشخص شد که بخشی از ارز خریداری شده و ثبت شده در سامانه سنا به نام افرادی است که از اقشار کم درآمد جامعه بودند و با دریافت مبالغ ناچیز بدون اینکه ارزی در اختیار این اشخاص قرار گیرد، کارت ملی و حساب بانکی خود را در اختیار متهمان قرار داده و متهمان نیز به دریافت ارز و جابه جایی وجوه از طریق کارت‌های بانکی این اشخاص اقدام کرده اند.

 

وی خاطر نشان کرد: تحقیقات نشان می‌دهد این افراد با در اختیار گرفتن کارت‌های ملی و بانکی اشخاص متعدد و با همکاری دلالانی که اسامی ایشان در پرونده منعکس است و سابقا پرونده ایشان با کیفرخواست به دادگاه ارسال گردیده، مبالغ اشاره شده را به شرح فوق به نام این اشخاص در سامانه سنا به صورت صوری خریداری نموده و در نهایت ارز توسط صرافی‌های مورد نظر یا دلالان تصاحب گردیده است.

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics