تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آیا سقوط آزاد قیمت بیت کوین ادامه خواهد یافت؟

قیمت بیت کوین در بازارهای جهانی در ادامه روند نزولی خود به کمتر از 4000 دلار رسیده و بسیاری از تحلیلگران نسبت به کاهش بیشتر قیمت ارز دیجیتال هشدار می دهند.

 

در حالی که قیمت بیت کوین به کمتر از سطح حمایتی 4000 دلاری رسیده است، بسیاری از تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت این ارز دیجیتال به زودی به کمتر از 3000 دلار نیز خواهد رسید.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بر اساس این گزارش کاهش شدید قیمت بیت کوین موجب شده است تا بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی با زیان و ضرر شدیدی روبرو شوند.

بیت کوین طی هفته های اخیر سطوح حمایتی خود را شکسته و از دست داده است و این روند سئوالات و ابهامات جدی را درباره ثبات قیمت این ارز دیجیتال ایجاد کرده است.

 

برخی از تحلیلگران هشدار می دهند که اگر بیت کوین نتواند به بالاتر از سطح حمایتی 4000 دلاری بازگردد، روند نزولی قیمت آن تشدید خواهد شد.

کارشناسان بین المللی بر این باورند که ادامه روند نزولی قیمت بیت کوین موجب خواهد شد تا اعتماد بین المللی نسبت به این ارز دیجیتال شکننده تر از قبل شود.

 

این در شرایطی است که قیمت بیت کوین در دسامبر 2017 میلادی به بیش از 20 هزار دلار رسیده بود. در حالی که قیمت بیت کوین نسبت به دسامبر گذشته 78 درصد کاهش داشته است ولی هنوز برخی تحلیلگران اقتصادی امیدواری محتاطانه ای دارند.

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics