تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

جایگاه پزشکی ایران ظرفیتی برای جذب گردشگر درمانی از اروپاست

کنسول افتخاری لیتوانی در تهران گفت: سطح تجهیزات پزشکی و دانش پزشکان ایرانی می تواند عوامل خوبی برای جذب گردشگر درمانی از اروپا به ویژه لیتوانی باشد.

 

محسن کریمی طبسی روز سه شنبه، گفت: سال گذشته هند در محدوده همسایگی ایران 400 میلیون دلار از طریق گردشگری درمانی درآمد داشته است و ایران نیز می‌تواند با توجه به سطح بالای پزشکی و خدمات درمانی در بخشی از اماکن بیمارستانی خود در درآمد بالای این صنعت، سهیم باشد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


وی افزود: گردشگری سلامت از اولویت‌های اصلی ماست و با توجه به امکانات قابل توجه و سطح دانش پزشکی در ایران بر این هستیم که گردشگران لیتوانیایی و سپس کشورهای همسایه آن متقاضی دریافت خدمات درمانی را به ایران بیاوریم.

 

کریمی طبسی گفت: توریست درمانی قطعا برای ایران ارزآور است و هرقدر در معرفی امکانات ایران خوب عمل کنیم درآمد بیشتری برای کشور جذب خواهد شد.


او یادآور شد: برای معرفی جاذبه‌های ایران به لیتوانی با معاونت گردشگری کشور مکاتبه کردیم و در گام بعدی با آژانس‌ها و هتل‌ها ارتباط خواهیم گرفت.
وی افزود: مطمئنم که گردشگران لیتوانی هم مانند سایر کشورهای اروپایی از دیدن شهرهایی چون شیراز، کرمان و اصفهان هیجان زده خواهند شد.


کنسول افتخاری لیتوانی در تهران یادآور شد: سال 2017 میلادی 2 میلیون و 500 هزار گردشگر از لیتوانی بازدید کردند و این کشور حدود 400 هزارنفر گردشگر خروجی داشته است که مقصد عمده آنها اروپا و دبی بوده است.


کرمی طبسی گفت: هنوز پرواز مستقیمی میان ایران و لیتوانی برقرار نیست اما با سازمان هواپیمایی کشوری در حال مذاکره هستیم تا در صورت امکان پرواز مستقیم برقرار شود.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics