تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

45 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در استان مرکزی پرداخت شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت:45 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی امسال در این استان توسط بانک های عامل پرداخت شده است.

 

«محمد تقی آبائی هزاوه» روز سه شنبه افزود: اعتبار ابلاغ شده در راستای مشاغل خانگی به بانک های عامل 145 میلیارد ریال است که تاکنون 92 میلیارد و 900 میلیون ریال آن تخصیص یافته است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی بیان کرد: اعتبار ابلاغی بانک ملی استان مرکزی در زمینه پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی 42 میلیارد ریال است که 100 درصد این اعتبار تخصیص یافته، اعتبار ابلاغی بانک تجارت 43 میلیارد ریال است که 30 درصد این اعتبار اختصاص یافته، اعتبار ابلاغی بانک صادرات 40 میلیارد ریال است که 45 درصد آن تخصیص یافته و اعتبار بانک توسعه تعاون 20 میلیارد ریال است که به همین میزان تخصیص یافته است.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: بانک های عامل پرداخت کننده تسهیلات مشاغل خانگی این استان تاکنون 64 و 69 صدم درصد از اعتبار تخصیص یافته به این امر را پرداخت کرده اند.


آبایی هزاوه تصریح کرد: 806 متقاضی در سال جاری برای دریافت 107 میلیارد و 270 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی به بانک های عامل معرفی شده اند که 350 نفر موفق به دریافت 44 میلیارد و 270 میلیون ریال شده اند.


وی بیان کرد: 404 فرصت شغلی جدید با پرداخت این تسهیلات در استان مرکزی فراهم شده است.


استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون 400 هزار نفر جمعیت است.

 

منبع خبر: وزارت تعاون
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics