تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ضرورت تبیین ماموریت و برنامه‌های صندوق نوآوری در دانشگاه‌ها/حمایت وزارت علوم از صندوق

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از صندوق نوآوری و شکوفایی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور را "سرچشمه ایده‌های نو و نوآوری در کشور" توصیف و تاکید کرد: از آنجا که مؤسسان شرکت‌های دانش‌بنیان برآمده از دانشگاه‌ها و جزو نخبگبان دانشگاهی هستند، تبیین برنامه‌های صندوق در میان اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی یک ضرورت اساسی است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، دکتر منصور غلامی صبح امروز (یکشنبه) ضمن بازدید از بخش‌های مختلف صندوق نوآوری و شکوفایی در نشستی مشترک با اعضای هیات عامل این صندوق در جریان آخرین اقدامات و برنامه‌های پیش روی این صندوق قرار گرفت.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وزیر علوم در این نشست تاکید کرد: مدیریت جدید صندوق نوآوری و شکوفایی می‌تواند با استفاده از تجربه تیم مدیریتی سابق این صندوق و نیز استفاده از ایده‌های نو، با بررسی کارشناسی و مطالعه، نقاط ضعف را برطرف و با ایده‌های جدید، زمینه رونق فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان را فراهم کند.

 

غلامی گفت: توجه بیشتر به سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق حمایت از صندوق‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر، توزیع متوازن تسهیلات اعطایی در سراسر کشور و ارزیابی جامع و مورد تایید عموم از نکاتی است که می‌تواند به عملکرد بهتر صندوق نوآوری و شکوفایی کمک کند.

 

وی تاکید کرد: وزارت علوم از برنامه‌های صندوق نوآوری در تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند و مدیران این وزارت در کارگروه‌های این صندوق حضور فعال دارند.

 

وزیر علوم همچنین در این بازدید از مرکز مشاوره تخصصی شکوفایی و بخش توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان صندوق نوآوری و شکوفایی بازدید و با کارشناسان این صندوق دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics