تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

حاجی دلیگانی: گویی مسئولان توزیع سبد کالا جدول ضرب بلد نیستند

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: سبد کالا طوری توزیع می‌شود که عوض اینکه مشکلات کشور را کم‌تر کند، بیشتر می‌کند. مثلا به بیکاران توزیع نمی‌شود.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ی علنی امروز (چهارشنبه) در تذکر شفاهی با اشاره به ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه گفت: قانونی را ما تصویب کردیم تا حقوق مقامات و مدیران در معرض دید مردم قرار داده شود، الآن یک سال و 9 ماه از تصویب این قانون و 9 ماه است که از اجرایی شدن آن می‌گذرد. خواهش من این است که این موضوع را پیگیری کنید.

 

نماینده‌ مردم شاهین شهر در مورد شیوه‌ی توزیع سبد کالا متذکر شد: پول بیت‌المال در حال توزیع است و از لحاظ کلیات نیز درست است و مشکلی ندارد. اما گویی برخی از افراد و مسئولین جدول ضرب را بلد نیستند. طوری دارند توزیع می‌کنند که عوض اینکه مشکلات کشور کم‌تر شود، بیشتر می‌شود. مثلا به آن کسی که هیچ شغلی ندارد و تحت پوشش هیچ جایی نیست و شغلی هم نیست که سر کار برود سبد کالا تعلق نمی‌گیرد. بعد می‌گویند اگر سبد کالا می‌خواهید بروید به کمیته‌ی امداد. خب این که باعث می‌شود مددجویان کمیته‌ی امداد بیشتر بشوند.

 

حاجی دلیگانی در پایان گفت: قیمت دلار پایین آمد و به عبارتی قیمت دلار نصف شد، اما مردم از ما می‌پرسند که قیمت‌هایی که همراه با دلار بالا رفت چرا پایین نمی‌آید؟ مسئول آن کیست؟ چرا کنترل و نظارت نمی‌شود؟

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics