تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

جلودارزاده: مسائل متغیر نظام بانکی فعالان اقتصادی را دچار مشکل می‌کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین عواملی که کار تولیدکننده و فعالان اقتصادی را دچار مشکل می‌کند، مسائل متغیر نظام بانکی است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، سهیلا جلودارزاده در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌های مجلس برای تحقق قانون فضای کسب و کار، اظهار کرد: مجلس به این نتیجه رسیده که اگر فقط از ابزار متداول خود استفاده کند شاید این مساله مانند بعضی از برنامه‌های قبلی که اجرایی نشده مغفول بماند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: امروزه به طور جدی کمیسیون ویژه اصل ۴۴ و حمایت از تولید لحظه به لحظه بر تصویب قانون نظارت می‌کند تا ببینند چه میزان از قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار عملیاتی شده است، مجلس علاوه بر نظارت تلاش خود را می‌کند که در راستای تحقق این قانون گام بردارد و زمینه‌های گفت‌وگو را نیز فراهم آورد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص اولویت‌های مجلس برای قانون فضای کسب و کار، افزود: اولویت ما ایجاد تعادل در بازار اقتصاد است.

 

جلودارزاده با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین عواملی که کار تولیدکننده و فعال اقتصادی را دچار مشکل می‌کند، مسائل متغیر نظام بانکی است، تصریح کرد: این عوامل تولیدکننده را در معرض کمبود نقدینگی قرار می‌دهد، اما مجلس در تلاش است که این تعادل را با همکاری دولت بازگرداند و در این راستا روسای سه قوه نیز همکاری می‌کنند.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics