تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رونمایی از سه محصول جدید دانش‌بنیان لرستان

رئیس دانشگاه لرستان با بیان این‌که پژوهش باید هدفمند و فناوری‌ها نیز ارزش‌آفرین و درخدمت تولید ملی باشند، افزود: همزمان با هفته پژوهش‌وفناوری، از سه محصول جدید دانش‌بنیان لرستان رونمایی خواهد شد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، دکتر خسرو عزیزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان لرستان در قالب 44 غرفه از دستاوردهای پژوهشی و فناوری ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی امروز افتتاح می‌شود.



وی با بیان این که رویکرد این است که پژوهش‌های تقاضامحور، کاربردی و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان تقویت شوند تا بیش از پیش، علم در خدمت جامعه قرار گیرد، افزود: نمایشگاه‌هایی همچون نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری با این هدف برگزار می‌شوند که صاحبان فکر و اندیشه در کنار همدیگر و در یک هم‌افزایی علمی، بتوانند با تقویت پژوهش‌های تقاضامحور و تجاری‌سازی فناوری، گام‌هایی اثربخش در رفع معضلات منطقه‌ای و استانی بردارند.



جانشین رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری استان لرستان با بیان این که در این هفته از دستگاه‌های اجرایی برتر در زمینه پژوهش و فناوری تجلیل خواهد شد، گفت: در هفته پژوهش، از سه محصول جدید دانش‌بنیان لرستان نیز رونمایی خواهد شد.


بر اساس این گزارش، امروز 24 آذرماه، شروع هفته پژوهش و فناوری استان لرستان است.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics