تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بازدید سه ساعته قضات دادسرای اردبیل از زندان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از صدور دستورات لازم برای انجام اقدامات ارفاقی در خصوص مشکلات زندانیان مالی و مهریه و تسریع در پذیرش دادخواست‌های اعسار در دیدار چهره به چهره از زندانیان این استان خبر داد.

 

ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، از بازدید چهره به چهره از زندان، کانون اصلاح و تربیت و بازداشتگاه این استان و بررسی مشکلات زندانیان خبر داد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بیان داشت: طی روز گذشته تیم ۲۷ نفره از قضات دادسرا با حضور دادستان مرکز استان، معاونین دادستان، قاضی ناظر بر زندان، تعدادی از بازپرسان و دادیاران دادسرای انقلاب و عمومی اردبیل از زندان، کانون اصلاح و تربیت و بازداشتگاه این استان بازدید کردند.

 

عتباتی ضمن اشاره به اینکه این بازدید بیش از ۳ ساعت به طول انجامید، گفت: قضات با حضور در بند‌ها به صورت چهره به چهره پای صحبت آن‌ها نشسته و مورد به مورد مشکلات آن‌ها را استماع و به تناسب موضوع دستورات قضایی لازم را صادر کردند.

 

وی افزود: همچنین دو دادیار زن در بند نسوان حضور پیدا کرده و مشکلات زندانیان را رسیدگی و دستورات لازم قضایی را صادر نمودند.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: بیشترین اقدامات انجام شده در این بازدید بررسی مشکلات، ارائه مشاوره، اعطای مرخصی پایان حبس به برخی محکومان واجد الشرایط بود.

 

عتباتی در پایان اظهار کرد: همچنین اقدامات ارفاقی در رابطه با مشکلات زندانیان مالی و مهریه و تسریع در پذیرش دادخواست‌های اعسار آن‌ها صورت گرفت.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics