تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

انتشار برنامه رعایت ضوابط برای اعضای فدراسیون بین المللی حسابداران

فدراسیون بین المللی حسابداران (IFAC) به تازگی برنامه رعایت ضوابط برای اعضای فدراسیون را با مشورت و نظارت شورای مشورتی رعایت ضوابط (CAP) تهیه کرده است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از حسابرس، برای همگامی با بازنگری برنامه ریزی شده طرح فدراسیون در طول سال 2019، به منظور کسب اطمینان از اینکه رویکرد درپیش گرفته شده در زمینه کیفیت عضویت، مناسب با اهداف تعیین شده است، راهبرد رعایت ضوابط مربوط به سالهای 2016 تا 2018 برای سال 2019 تمدیدشد. به این ترتیب طرح فدراسیون تمرکز خود در 3 حوزه مهم زیر را حفظ کرده و ادامه می دهد:


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

• ارتقا و پشتیبانی از کیفیت سازمانهای حسابداری حرفه ای (PAOs) و کار آنها، از طریق تهیه رهنمود و مطالب پشتیبان، به اشتراک گذاری منابع و تجربیات، و پیونددادن سازمانهای حسابداری حرفه ای به آموزش دهنده ها و دیگر سودبران، از طریق همنشینیها و کارگاه های آموزشی.

 

 

 • ارتقا و انتشار اطلاعات در زمینه پذیرش و به کارگیری استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRS)، از طریق مرکز اطلاع رسانی فدراسیون، انتشار گزارش جامع وضعیت جهانی و ارتباطات، از جمله پوشش رسانه های اجتماعی و منطقه ای.
 

• تحلیل پیشرفته و گزارشگری ارتقایافته، شامل ارتباط و کنش با هیئت های بین المللی تدوینگر استاندارد، مطالعات موردی و تحلیل اثر، و شناسایی طرح های اقدام بهبودیافته برای بیانیه های تعهدهای عضویت مبتنی بر صفحه های اینترنتی.


برنامه رعایت ضوابط برای عضویت فدراسیون بین المللی حسابداران در مرکز اطلاع رسانی اینترنتی حسابرس، صفحه «آرشیو منابع مهم/ عمومی» در دسترس است.

منبع خبر: حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics