تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تصویب و اجرای ۱۳۴ پروژه بین‌المللی طی یک‌سال اخیر

قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین المللی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۳۵ پروژه بین دانشگاه‌های کشور و دانشگاه های خارجی در حال انجام می‌باشد که ۱۳۴ پروژه از این تعداد در ۱۲ ماه اخیر تصویب و اجرایی شده است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، دکتر حسین سالار آملی اظهار کرد: همزمان با برگزاری هفته پژوهش و فناوری، شاهد برگزاری یک نشست مشورتی به میزبانی دانشگاه کاشان هستیم که در این نشست علاوه بر حدود ۱۰۰ نفر از معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، سفرا و رایزنان تعدادی از کشورهای اروپایی و آسیایی مستقر در ایران از جمله سوئیس، فرانسه، مجارستان، اندونزی و.. نیز در این نشست حضور خواهند داشت.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: این نشست که چهارشنبه این هفته و در آخرین روز هفته ملی پژوهش و فناوری برگزار می‌شود با شعار "پژوهش و فناوری و تعاملات بین المللی" به بررسی جایگاه ایران در پژوهش های مشترک بین المللی و نحوه مدیریت تعاملات در این حوزه می‌پردازد.

 

دکتر سالارآملی در پایان گفت: در این نشست تلاش می‌کنیم از دیدگاه های دانشگاه های فعال در حوزه پژوهش های مشترک، روایت مستقیمی از بسترهای همکاری با کشورهای سوئیس، فرانسه، اندونزی، مجارستان، استرالیا و... داشته باشیم.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics