تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای با سازمان پدافند غیرعامل

دانشگاه فنی و حرفه ای و سازمان پدافند غیرعامل تفاهم نامه مشترکی امضا کردند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، تفاهم نامه مشترکی بین دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و سازمان پدافند غیرعامل امضا شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

این تفاهم نامه مشترک در ۱۰ ماده فی مابین سازمان و دانشگاه بمنظور تربیت نیروی تکنسین ماهر، ایجاد دوره های تخصصی کوتاه مدت و بلندمدت، مشاهده در حوزه آزمایشگاه و کارگاه ها، انجام طرح های پژوهشی مشترک، تألیفات و انتشارات مشترک منعقد شد.

 

در این تفاهم نامه سازمان پدافند غیر عامل متعهد شد در تامین وسایل کمک آموزشی و تجهیز آزمایشگاه مربوط به دانشگاه فنی و حرفه ای کمک کرده و  هزینه های پروژه  های تحقیقاتی سفارش داده شده را تامین کند.

 

همچنین دانشگاه فنی و حرفه ای متعهد به راه اندازی رشته های  و دوره‌های مهارتی و فنی مرتبط با پدافند غیرعامل شد. این دانشگاه متعهد شد، شرکت های مهندسین مشاور پدافند غیرعامل مستقر در منطقه جنوب کشور را آموزش داده و به آنها گواهینامه ارائه دهد.

 

همچنین دانشگاه فنی و حرفه ای متعهد شد، پروژه های تحقیقاتی و پژوهش کاربردی در حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، نانو فناوری، زیست فناوری، مهندسی برق، مکانیک و سازه و سایر زمینه های مورد نیاز سازمان انجام داده و انجام تست های آزمایشگاهی و هدایت پایان نامه های دوره های تخصصی و مهارتی در موضوعات پدافند غیرعامل را محقق سازد

منبع خبر: خبرگزاری مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics