تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دانشگاه جامع علمی کاربردی نقش بسزایی در کاربردی کردن مهارت‌ها دارد

دانشجوی کارآفرین دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌شرقی در مورد نقش دانشگاه جامع علمی کاربردی در ارتقای فعالیت‌هایش گفت: تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی، محوری برای تقویت فعالیت‌هایم در حوزه کارآفرینی شد و باعث شد تا بتوانم علمی‌تر و کاربردی‌تر مهارت‌های خود را به کار گرفته و اهدافم را دنبال کنم.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، نیر ولی‌زاده در حاشیه نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان  آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش این دانشگاه در کاربردی کردن مهارت‌ها، اظهار کرد: آموزش‌های ارائه شده در دانشگاه جامع علمی کاربردی، بهترین نوع آموزش‌های مهارتی بوده و هرقدر که آموزش مهارت‌ها علمی‌تر باشد، همانقدر به اهداف خود نزدیک‌تر خواهیم شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی در ادامه از دانشگاه علمی و کاربردی خواست تا در کنار حمایت‌های معنوی و هدایت جوانان به مسیر اشتغال‌زایی، در بعد مادی نیز حمایت کنند تا دانشجویان کارآفرین بتوانند بیشتر روی کارهای علمی تمرکز کرده و کیفیت فعالیت‌هایشان را ارتقا دهند.

 

این دانشجوی کارآفرین در توصیه‌ای به دانشجویان کارآفرین، گفت: اگر دانشجویان انگیزه و پشتکار لازم را داشته باشند و در کنار آن از یک کارآفرین موفق کمک بگیرند، هدفمندتر و موفق‌تر اهداف خود را پیش خواهند برد.

 

ولی‌زاده بیان کرد: هر چند قبل از ورود به دانشگاه نیز به رشته هنری خود علاقه داشتم، اما بعد از ورود به دانشگاه جامع علمی کاربردی و کمک اساتید این دانشگاه دلگرم شده و انگیزه لازم برای توسعه فعالیت و کارآفرینی را به دست آوردم.

 

ولی‌زاده از دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز است و به مدت سه سال است که در زمینه طراحی، آینه‌کاری روی سفال و... فعالیت دارد؛ وی در این رابطه به درآمدزایی رسیده و برای چند تن از دانشجویان دیگر نیز اشتغالزایی کرده است.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics